Marketingová agentura » Marketing » Sponzorovaný článek - dobrá forma reklamy!
Sponzorovaný článek - dobrá forma reklamy!
Proč je výhodné využívat sponzorované články?
Sponzorované články se v poslední době stávají stále populárnější formou internetového marketingu. Lidé často při čtení takového článku netuší, že text, který právě drží v rukou, je chytře zakomponovanou formou reklamy.
Proč?
Tyto články se vytvářejí tak, aby byly co nejvíce užitečné pro uživatele, ale nebyly zjevnou propagací produktu.
Jak to vypadá?
Popisujeme nějaký problém a jeho řešení, které je často v souladu s produktem inzerenta. Není to vlezlá reklama na tento produkt, ale jemné zmínění o něm v textu s důrazem na jeho pozitivní vlastnosti.
Z jakého důvodu klikáme na takový článek?
Takový text jednoduše přináší užitek čtenáři, protože pomáhá vyřešit jeho problém nebo odpovědět na otázku uvedenou v titulku, a zároveň naznačuje, že díky použití daného produktu nebo služby bude tento problém ještě efektivněji vyřešen. Uživatel může využít pouze rady nebo si také zakoupit hotový produkt.
Další výhody?
Nejen samotná reklama je výhodou tohoto typu článku. Díky těmto textům získáváme také místo, kde přidáváme odkaz pro optimalizaci, což nám umožňuje dosáhnout vyšší pozice naší stránky v Google. Je dobré, aby na otázku zadanou ve vyhledávači se ve výsledcích organického vyhledávání objevila odpověď v podobě našeho článku, který prostřednictvím odkazu umístěného v textu přesměruje čtenáře na naši stránku, a tím už máme potenciálního klienta.