Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je to atribut dofollow?
Co je to atribut dofollow?
Atribut dofollow (rel dofollow) je značka, která je přiřazena k odkazům na webové stránce. Slouží jako pokyn pro indexovací roboty a nasměrovává je k přechodu na podlinkovanou stránku. Použitím odkazů dofollow předává doména obsahující hypertextové odkazy část své „síly“ stránkám, na které tyto odkazy vedou.
Odkaz dofollow a SEO
Získání odkazů dofollow je nesmírně důležité při budování viditelnosti webové stránky a je žádoucí v kontextu SEO aktivit. Odkazy dofollow neslouží pouze k zobrazení „link juice“, ale také představují důležitý prvek při budování důvěry Google (pokud je odkazování prováděno z webu s vysokým stupněm důvěry Trust Rank) a přinášejí další výhody spojené s příslušným kotevním textem, což může vést ke zvýšení viditelnosti stránky pro konkrétní klíčová slova. Tato forma odkazů může přispět k zvýšení provozu na vaší stránce. Odkazy dofollow jsou velmi cenné, zejména pokud jde o interní odkazování na stránce. Tyto odkazy podporují optimalizaci klíčových slov a zároveň přidávají hodnotu podstránkám, které jsou odkazovány.
Dofollow i nofollow
Odkazy dofollow představují opak odkazů nofollow. Aby se zachovala přirozenost profilu odkazů webové stránky, doporučuje se založit strategii odkazování na obou typech odkazů.
Označení v kódu
Vzhled odkazu po přidání atributu je následující:
< a href=”https://www.marketingova-agentura-m16.cz/” rel=”dofollow” > Link < /a >
Je třeba mít na paměti, že roboti Google standardně zacházejí s odkazy přidanými bez jakýchkoli úprav kódu stejným způsobem.
< a href="https://www.marketingova-agentura-m16.cz/" > Link < /a >