Co je to atribut dofollow?

Atribut dofollow (rel dofollow) je značka, která je přiřazena k odkazům na webové stránce. Slouží jako pokyn pro indexovací roboty a nasměrovává je k přechodu na podlinkovanou stránku. Použitím odkazů dofollow předává doména obsahující hypertextové odkazy část své „síly“ stránkám, na které tyto odkazy vedou.

Odkaz dofollow a SEO

Získání odkazů dofollow je nesmírně důležité při budování viditelnosti webové stránky a je žádoucí v kontextu SEO aktivit. Odkazy dofollow neslouží pouze k zobrazení „link juice“, ale také představují důležitý prvek při budování důvěry Google (pokud je odkazování prováděno z webu s vysokým stupněm důvěry Trust Rank) a přinášejí další výhody spojené s příslušným kotevním textem, což může vést ke zvýšení viditelnosti stránky pro konkrétní klíčová slova. Tato forma odkazů může přispět k zvýšení provozu na vaší stránce. Odkazy dofollow jsou velmi cenné, zejména pokud jde o interní odkazování na stránce. Tyto odkazy podporují optimalizaci klíčových slov a zároveň přidávají hodnotu podstránkám, které jsou odkazovány.

Dofollow i nofollow

Odkazy dofollow představují opak odkazů nofollow. Aby se zachovala přirozenost profilu odkazů webové stránky, doporučuje se založit strategii odkazování na obou typech odkazů.

Označení v kódu

Vzhled odkazu po přidání atributu je následující:

< a href=”https://www.marketingova-agentura-m16.cz/” rel=”dofollow” > Link < /a >

Je třeba mít na paměti, že roboti Google standardně zacházejí s odkazy přidanými bez jakýchkoli úprav kódu stejným způsobem.

< a href="https://www.marketingova-agentura-m16.cz/" > Link < /a >

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: