Marketingová agentura » Stránky a obchody » Webová stránka - jak ji vytvořit?
Webová stránka - jak ji vytvořit?
Několik praktických rad
Kdysi příplatek, prestiž, drahá a nepotřebná záležitost, dnes je klíčovou součástí každé firmy – WEBOVÁ STRÁNKA.
Bez ohledu na velikost firmy, roky činnosti nebo odvětví. V současnosti svět stojí na informacích získaných z internetu. Není bezdůvodné, že se objevilo heslo "není vás na internetu? Tak vůbec neexistujete." Smutné, ale pravdivé (potvrzená info). Myslím, že pokud si sami uvědomujeme, jak hledáme dané služby/produkty, není třeba dále přesvědčovat o podstatě firemní webové stránky. Koneckonců, hledáme nové okna do domu v místních novinách, posloucháme zprávy v rádiu nebo procházejí obsah banerů ve městě? Ne - chytáme za smartphone a obvykle vybíráme několik prvních pozic ve výsledcích vyhledávání.
NEMÁM WEBOVÉ STRÁNKY, A BYLO BY DOBŘE JE MÍT. CO DÁL?
Obrátíte se na M16.PL. Informujeme vás, že jak nejlépe můžeme pomoci, uděláme, ale prosíme o pár důležitých informací a obsahů a grafiky na stránku.
OD ČEHO ZAČÍT?
Doména - skládá se z předpony www, názvu domény a koncovky .pl, .com, .org atd. Název domény může být název vaší firmy, odvětví, ve kterém se nacházíte, nebo profese, které se věnujete, např. www.m16.pl / www.ukliddomu.pl / www.servis-pneuservisy-pszczyna.pl. Vybereme rozšíření, tedy koncovku domény. Každý si hlavně pamatuje střed domény a pak si automaticky přidává koncovku .pl nebo .com, proto bude nejméně problémové použít právě některé z těchto dvou rozšíření.
Texty - Nikdo lépe nepopsá naši firmu než my sami. Agentura může pomoci s přípravou textů, ale nejsme specialisté ve všech oblastech, takže je pro nás obtížné vytvořit texty na stránku, když neznáme vaši nabídku, a navíc se například zabýváte elektrikářskou instalací. Představte si co nejlépe v otevřeném dokumentu popisy: o firmě, kontakt, nabídku, informace o jednotlivých nabídkách, ceník, jiné informace. Abychom mohli zvolit vhodnou šablonu stránky, musíme vědět, jak přibližně široká bude.
Fotografie - S fotografiemi ze stocku se lze podpořit, ale nejlepší jsou profesionální fotografie, které jasně dokumentují firmu. Profesionální - ne přepálené a rozmazané z telefonu s nízkým rozlišením. Skvělé, pokud jsou fotografie z tzv. "jedné farnosti". Smíšení různých vizí tvůrců je nežádoucí. Fotografie posíláme hned VŠECHNY, které máme/chceme mít na stránce. Bohužel dost často dostáváme jen několik fotografií, což ukazuje na malou galerii, cenu práce pak klasifikujeme jako základní v oblasti provedení galerie, až najednou obvykle na konci práce jsou hromadně posílány přes WeTransfer soubory s lavinou fotografií do galerie.