Co je to Ahrefs?

Čím je Ahrefs?

Nástroj nabízející podporu v oblasti zkoumání otázek souvisejících s odkazováním, viditelností stránek, subjektivní hodnotou dané domény a organickou návštěvností. Využívají ho specialisté na SEO.

Ahrefs pomáhá s analýzou profilu odkazů. Rádi ho používají jak SEO specialisté, tak i copywriteři.

Tento nástroj je známý svým rozsáhlým ovládacím panelem a intuitivností. Nemusíte trávit mnoho času, abyste se s ním naučili pracovat. Navíc podporuje mnoho jazyků, takže je velká šance, že bude dostupný ve vašem jazyce! Bohužel je nástroj placený a používá model předplatného, takže je nutné pravidelně platit. Ceny se pohybují od 99 dolarů až do 999 dolarů.

Bohatá sada užitečných informací je pro nás dostupná už z úvodní stránky. Základní panel obsahuje pole jako Ahrefs, rank, UR, DR, zpětné odkazy, odkazující domény, organická klíčová slova, organická návštěvnost a hodnota návštěvnosti z vyhledávače. Profil odkazů obsahuje rozsáhlý modul statistik, doplněný o přehledné grafy, které nám umožňují lépe pochopit probíhající procesy na stránce, a také ilustrovat růst a poklesy a další důležité proměnné.

ahrefs co to

Co nabízí Ahrefs?

Panel na levé straně zobrazuje sekci zahrnující profil odkazů. S pomocí tohoto nástroje může uživatel prozkoumat:

* Zpětné odkazy (nové, ztracené, poškozené),

* odkazující domény (nové, ztracené),

* anchor texty,

* odkazující IP adresy,

* interní odkazy.

Kromě toho nástroj Ahrefs zobrazuje deset největších konkurentů a také můžeme vidět, v jaké zemi si stránka vede nejlépe, tedy organickou návštěvnost a klíčová slova. V sekci organického vyhledávání máme přístup k:

* organickým klíčovým slovům,

* historii pozic,

* nejlepším podstránkám,

* nejlepším subfolderům,

* nejlepším subdoménám,

* konkurenčním doménám,

* rozdílu v obsahu.

Sekce Stránky ukazuje kompletní analýzu seřazenou podle nejlepších podstránek podle odkazů, podle nárůstu odkazů, a nejlepších obsahů. Velmi cenné jsou možnosti umožňující provádění sériové analýzy až pro 200 URL současně! Dále můžeme zkoumat průřez odkazů ve vztahu k 10 konkurentům. Díky tomu můžeme mnohem rychleji a efektivněji učinit rozhodnutí například ohledně výběru místa pro odkazování.

Díky výše uvedené funkčnosti může Ahrefs klidně soutěžit o titul nejpopulárnějšího a nejužitečnějšího nástroje pro analýzu profilu odkazů v oboru SEO.

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: