Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je to Ahrefs?
Co je to Ahrefs?
Čím je Ahrefs?
Nástroj nabízející podporu v oblasti zkoumání otázek souvisejících s odkazováním, viditelností stránek, subjektivní hodnotou dané domény a organickou návštěvností. Využívají ho specialisté na SEO.
Ahrefs pomáhá s analýzou profilu odkazů. Rádi ho používají jak SEO specialisté, tak i copywriteři.
Tento nástroj je známý svým rozsáhlým ovládacím panelem a intuitivností. Nemusíte trávit mnoho času, abyste se s ním naučili pracovat. Navíc podporuje mnoho jazyků, takže je velká šance, že bude dostupný ve vašem jazyce! Bohužel je nástroj placený a používá model předplatného, takže je nutné pravidelně platit. Ceny se pohybují od 99 dolarů až do 999 dolarů.
Bohatá sada užitečných informací je pro nás dostupná už z úvodní stránky. Základní panel obsahuje pole jako Ahrefs, rank, UR, DR, zpětné odkazy, odkazující domény, organická klíčová slova, organická návštěvnost a hodnota návštěvnosti z vyhledávače. Profil odkazů obsahuje rozsáhlý modul statistik, doplněný o přehledné grafy, které nám umožňují lépe pochopit probíhající procesy na stránce, a také ilustrovat růst a poklesy a další důležité proměnné.
Co nabízí Ahrefs?
Panel na levé straně zobrazuje sekci zahrnující profil odkazů. S pomocí tohoto nástroje může uživatel prozkoumat:
* Zpětné odkazy (nové, ztracené, poškozené),
* odkazující domény (nové, ztracené),
* anchor texty,
* odkazující IP adresy,
* interní odkazy.
Kromě toho nástroj Ahrefs zobrazuje deset největších konkurentů a také můžeme vidět, v jaké zemi si stránka vede nejlépe, tedy organickou návštěvnost a klíčová slova. V sekci organického vyhledávání máme přístup k:
* organickým klíčovým slovům,
* historii pozic,
* nejlepším podstránkám,
* nejlepším subfolderům,
* nejlepším subdoménám,
* konkurenčním doménám,
* rozdílu v obsahu.
Sekce Stránky ukazuje kompletní analýzu seřazenou podle nejlepších podstránek podle odkazů, podle nárůstu odkazů, a nejlepších obsahů. Velmi cenné jsou možnosti umožňující provádění sériové analýzy až pro 200 URL současně! Dále můžeme zkoumat průřez odkazů ve vztahu k 10 konkurentům. Díky tomu můžeme mnohem rychleji a efektivněji učinit rozhodnutí například ohledně výběru místa pro odkazování.
Díky výše uvedené funkčnosti může Ahrefs klidně soutěžit o titul nejpopulárnějšího a nejužitečnějšího nástroje pro analýzu profilu odkazů v oboru SEO.