Co je to Dark Post?

Dark Post - termín, který se vztahuje na reklamní strategii používanou na platformách Facebook a Instagram. Dark Posty jsou reklamy, které jsou cíleny na konkrétní cílovou skupinu a nejsou viditelné pro fanoušky jako příspěvky na Facebooku inzerenta. Šíření takového příspěvku je spojeno s využitím finančního vkladu. Existuje také organická forma dark postu, která je zdarma. Můžeme ji vytvořit změnou nastavení soukromí při publikování příspěvku na fanpage a stanovením kritérií zobrazení. Takto nastavený příspěvek bude viditelný pouze pro uživatele, kteří splňují kritéria stanovená osobou publikující příspěvek.

Využití Dark Post v marketingu

Pomocí funkce Dark Post můžete vést přesné reklamní kampaně a zobrazovat specifický obsah skupinám uživatelů prostřednictvím placených reklam. Jedním z příkladů využití Dark Postu v internetovém obchodě může být vytvoření remarketingové reklamy, kterou lze cílit na uživatele, kteří v posledních 14 dnech přidali produkty do košíku. Tato reklama může navíc obsahovat unikátní slevový kód, který by motivoval zákazníky k nákupu. S pomocí takového řešení můžete oddělit obsah, který publikujete v novinkách, od toho, který plánujete použít k vytváření čistě reklamních materiálů.

Pokud vedete reklamní kampaně, je důležité přesně přizpůsobit reklamní sdělení cílové skupině. Využití Dark Postů v reklamních kampaních nabízí jedinečnou možnost personalizace sdělení pro uživatele a prezentaci reklam, které odpovídají jejich individuálním potřebám a aktuálním zájmům.

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: