Marketingová agentura » Ostatní » Jak připojit e-mail s firemní doménou na onet.pl
Jak připojit e-mail s firemní doménou na onet.pl
Návod k nastavení
K připojení externí pošty z našeho hostingu k účtu onet.pl stačí mít:
- e-mailovou adresu
- heslo
- poštovní server
Odsud se postaráme o stránku Onet, pošta je rychlá a přehledná. Ideální pro firemní poštu.
1. Po přihlášení k účtu Onet.pl klikněte na záložku nastavení: Založte účet, pokud ho ještě nemáte 🙂
2. Vyberte „Externí schránky“ a klikněte na žluté tlačítko „Přidat schránku“, které se nachází na pravé straně okna:
3. Z seznamu vyberte poslední možnost, tj. „Jiný účet“:
4. Následně vyplníme pole:
E-mailová adresa – (e-mail, který chceme připojit)
Heslo – (heslo k připojované schránce)
Stáhnout zprávy – vybereme z rozbalovacího menu „všechny“
Po stažení – ponechat kopii – tím budou všechny e-maily bezpečně uloženy na našem serveru
Klikneme na žluté tlačítko: „DALŠÍ“.
5. Další etapem je vyplnění zbývajících údajů účtu (to se zobrazuje, když Onet.pl není schopen samostatně načíst údaje ze serveru).
- E-mailová adresa – znovu přepíšeme adresu, kterou chceme připojit (v našem případě biuro@m16.pl)
- Název schránky – zadáme název, pod kterým se bude později zobrazovat v záložce Doručená pošta (klienti obvykle používají jednoduchý název schránky, ale můžeme napsat libovolný text).
- Server příchozí pošty – vyplníme podle údajů, které získáme od společnosti spravující náš server (v našem případě mail.m16.pl)
- Heslo – znovu přepíšeme heslo k e-mailu
- Typ připojení ponecháme nezměněný – pokud potřebujete navíc připojit přes SSL, stačí změnit režim zabezpečení na SSL a port. Klikneme na žluté tlačítko: „DALŠÍ“.
6. Pokud vše proběhlo úspěšně, narazíme na takový pohled: Nyní je třeba kliknout na „Aktivovat nyní“ a přihlásit se naposledy na starém serveru, kde musíte kliknout na potvrzovací odkaz.
7. Po aktivaci obdržíme tuto informaci: Což znamená, že vše proběhlo úspěšně a e-maily se již začaly stahovat ze serveru (už máme možnost posílat e-maily z firemní domény).
Stojí za to mít firemní e-mail?
Ano! Vše, co k vám přijde, najdete na jednom místě. Proto se vyplatí zamyslet se, na jaké stránce ji chceme založit. Můžeme si sami vybrat ideální web podle našich potřeb. Především by to mělo být pohodlné pro osoby, které budou tento účet používat 🙂 Jak vidíte, taková pošta je pro firmu doslova povinnost. Takže ji nemůžete mít, ale musíte ji mít.
Můžeme vám pomoci; v případě otázky nebo problémů nás neváhejte kontaktovat e-mailem, telefonicky nebo nás navštivte v našem kanceláři 🙂