Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je přibližná shoda?
Co je přibližná shoda?
Přibližná shoda je nejpopulárnější typ shody klíčových slov v Google Ads, používaný k zobrazení reklam pro širší publikum. Uživatelé vidí reklamy při podobných vyhledáváních, v chybně napsaných slovech nebo v blízkých výrazech.
Kdy používat přibližnou shodu?
Hlavní výhodou používání přibližné shody je obrovský dosah reklam, nevýhodou však jsou nepřesné shody s vyhledávanou frází. Když si nejsme jisti, které fráze bychom měli vybrat, můžeme bez obav používat tento typ shody.
Je třeba poznamenat, že tento typ shody nevyžaduje použití speciálních symbolů. Například po zadání fráze „hulajnoga dla dziecka“ obdržíme výsledky jako:
- doporučené koloběžky pro děti,
- dětská koloběžka internetový obchod,
- koloběžka pro děti.
Modifikátor přibližné shody
Díky modifikátoru přibližné shody lze zobrazovat pouze reklamy, které byly označeny symbolem plusu (+). Slova označená symbolem plusu by měla být zahrnuta ve vyhledávacím dotazu, přičemž jejich pořadí není důležité.
Příklad: pokud zadáme klíčové slovo: +hulajnoga +dla +dziecka, získáme výsledek: dobrá koloběžka pro děti, koloběžka pro děti zelená.