Marketingová agentura » Ostatní » Firemní kalendáře – proč do nich investovat?
Firemní kalendáře - proč do nich investovat?
Firemní kalendář - jeden z reklamních gadgetů
Mezi mnoha reklamními gadgety jsou firemní kalendáře velmi populární. Ať už v nástěnné, nebo knižní podobě, slouží nejen k určení aktuálního data, ale také k plánování a rozložení úkolů v čase.
- Firemní kalendáře jsou produkty plné výhod.
- Kdy bude tisk kalendářů výhodný?
- Vyberte firemní kalendáře podle účelu.
Firemní kalendáře jsou jedním z nejoblíbenějších dárků pro klienty a spolupracovníky při příležitosti svátků. Elegantně vypadají a díky možnosti výběru vzoru, barvy nebo grafického uspořádání obalu je lze libovolně diferencovat a každému klientovi darovat jiný kalendář.
Firemní kalendáře jsou produkty plné výhod
Knižní kalendář je základním atributem mnoha lidí, kteří ve své práci musí přesně plánovat jednotlivé úkoly. Naposledy se s ním rozloučí obchodní zástupci, sekretářky a podnikatelé, ale také stavební dělníci, instalatéři nebo montéři, kteří realizují zakázky pro individuální klienty. Kalendář je doprovází všude, a proto je ideálním nosičem reklamy. Dobře navržený firemní kalendář je užitečným nástrojem, ideálním pro každého, bez ohledu na jeho povolání nebo pohlaví. Předáním kalendáře klientovi jako daru si lze být jisti, že bude používán. Umístění loga nebo reklamního sloganu na kalendář není složité - stačí si objednat tisk kalendářů u specializované tiskárny, abyste za několik dnů obdrželi i velký náklad reklamních kalendářů. Nízké náklady na výrobu jednoho kusu a široký výběr druhů činí kalendáře nedílnou součástí dárkových sad nebo samostatným dárkem, který se předává nejen klíčovým klientům, ale také zaměstnancům.
Kdy bude tisk kalendářů výhodný?
Nabídky jednotlivých tiskáren jsou obvykle konstruovány tak, aby se klientovi vyplatilo objednat co největší náklad kalendářů. Tím má tiskárna zajištěnou velkou zakázku k realizaci a klient platí méně na hodnotu jednoho kusu. Neznamená to však, že nelze objednat jen několik kusů kalendářů. Tak malé zakázky se obvykle realizují v případě knižních kalendářů, jejichž náklady jsou výrazně vyšší než cena například jednoduchého stolního kalendáře.
Vyberte firemní kalendáře podle účelu.
Aby klient rád používal kalendář s logem, je důležité ho správně přizpůsobit potřebám daného klienta. Velmi populární jsou knižní kalendáře – praktické, dostupné jak v malém formátu, tak ve velké verzi velikosti A4. Osoby, které musí plánovat nejen svou vlastní práci, ale také činnost celé firmy, často využívají trojdílné kalendáře, na kterých lze sledovat události z tří měsíců současně. Tyto kalendáře se nejčastěji věší na zeď. Jejich menší verze jsou dvoudílné kalendáře, které umožňují nahlížet na dva měsíce současně.
Můžete se také rozhodnout objednat malé kalendáře, například stolní nebo listové. První zmíněné jsou praktické pyramidy, které se umisťují kdekoli, a zpravidla zobrazují jeden týden. Druhé jsou velmi malé, obvykle dosahují velikosti vizitky, a proto často tvoří doplněk k jinému dárku, který si klient může nosit v peněžence.
Bez ohledu na to, jaký kalendář si vybereme, je důležité věnovat pozornost kvalitě samotného kalendáře a tisku. Tisk kalendářů by měl provádět profesionální firma, která má odpovídající zkušenosti a vybavení a dokáže zajistit vysokou kvalitu produktů.