Co je to GDN?

(ang. Google Display Network) Je to reklamní síť Google Ads, která nám umožňuje propagovat značku, službu, produkt atd. Reklamy jsou prezentovány v grafické formě a zobrazují se, když uživatelé sledují videa, procházejí stránky atd. Reklamy jsou zobrazeny v reklamní síti společnosti Google a jejích externích partnerů.

Druhy grafických reklam

  • Přeslané grafické reklamy: reklamy vyrobené vlastním autorstvím, vytvořené ve formě obrázku nebo HTML5.
  • Angažující reklamy: videa a grafika, která se zobrazuje v reklamní síti.
  • Reklamy v Gmailu: reklama umístěná na stránce s poštou.
  • Flexibilní reklamy: automaticky optimalizované reklamy od Google z technického hlediska pro naši stránku. Stačí nahrát logo, obrázek a text.

Cílení reklam v síti GDN

  • Kontekstové: Google automaticky vybere místa v reklamní síti na základě použitých klíčových slov nebo témat stránek. Následně analyzuje obsah webů a přizpůsobí jim naše reklamy.
  • Na klíčové slovo: Po zadání klíčového slova se reklamy zobrazí pouze na stránkách, které toto klíčové slovo obsahují.
  • Na cílovou skupinu: Reklama bude zobrazena určité skupině uživatelů na základě toho, zda již dříve navštívili propagovanou stránku – v tomto případě se vytváří remarketingová reklama. Reklamy lze také cílit na uživatele s konkrétními zájmy, na cílové skupiny na trhu nebo na uživatele z vlastních seznamů.
  • Na témata: Reklama bude zobrazena na webových stránkách s určitými tématy, což umožňuje zobrazování reklam na širokém spektru stránek.
  • Na jazyk a lokalizaci: Reklama se zobrazí uživatelům, kteří hovoří konkrétním jazykem a nachází se na vymezeném místě.
  • Na cílovou doménu: Výběr specifických domén, například filmy, aplikace, blogy nebo webové stránky.
  • Na zařízení: Reklamy budou zobrazeny pouze na konkrétních zařízeních, operačních systémech atd.

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: