Co je to fanpage?

Fanpage - tímto termínem se označuje stránka na Facebooku, která je určena pro značky, firmy a veřejné osoby.

Pokud se podíváme na profil fanpage, na první pohled se může zdát velmi podobný běžnému osobnímu profilu na Facebooku. Avšak při bližším pohledu na profil se stanou zřejmými obchodní možnosti, které nám vedení fanpage nabízí.

Založení fanpage

Založení fanpage není obtížný úkol, níže stručně vysvětlíme, jak to provést.

K založení firemního profilu je jediným požadavkem mít předtím osobní účet. Bez něj se ani nepohneme k založení fanpage.

Pokud máme osobní účet, musíme přejít na záložku STRÁNY a poté kliknout na blok - VYTVOŘIT NOVOU STRÁNKU.

Tyto kroky nás přenesou na stránku, kde můžeme vytvořit náš firemní profil. Můžeme přidat profilový obrázek, obrázek na pozadí a doplnit profil o důležité informace týkající se firmy:

  • Adresa webové stránky,
  • Název,
  • Kategorie,
  • Kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mail,
  • Krátký popis činnosti firmy.

Po vyplnění těchto informací je náš profil připraven k publikování prvních příspěvků.

Jak zvýšit počet fanoušků na fanpage?

Dejte svým přátelům vědět o založení vaší firmy a pozvěte je, aby ji sledovali.

Na Facebooku je možnost, která umožňuje hromadné pozvání. Pomocí této možnosti je možné rychle získat první sledující.

Pošlete pozvání lidem, kteří reagovali na fotografii nebo příspěvek na stránce; pokud dali „to se mi líbí“ u jednoho příspěvku, je velká šance, že je zaujmou i další příspěvky s novým obsahem.

Zdarma

Dejte svým přátelům vědět o založení vaší firmy a pozvěte je, aby ji sledovali.

Na Facebooku je možnost, která umožňuje hromadné pozvání. Pomocí této možnosti je možné rychle získat první sledující.

Pošlete pozvání lidem, kteří reagovali na fotografii nebo příspěvek na stránce; pokud dali „to se mi líbí“ u jednoho příspěvku, je velká šance, že je zaujmou i další příspěvky s novým obsahem.

Za poplatek

Stanovení konkrétního rozpočtu na provádění placených reklam. Je možné samostatně a efektivně vést kampaně Facebook Ads, avšak je potřeba mít znalosti o tom, jak to udělat správně, aby nedocházelo k plýtvání rozpočtem, nebo tyto činnosti svěřit agentuře SEO/SEM.

Jak získat zákazníky přes Facebook

V dnešní době tráví mnoho lidí spoustu času prohlížením Facebooku. Mnoho z těchto lidí jsou vaši potenciální zákazníci. Díky vedení fanpage máte možnost oslovit konkrétní skupinu uživatelů, například ty, kteří se na vaši stránku dostali prostřednictvím vyhledávače Google.

Budování angažované komunity kolem vašeho podnikání je důležitým aspektem při provozování firmy, proto pravidelné vedení fanpage vám pomůže zvýšit kontakt se zákazníky, rozšířit jejich počet, což má přímý vliv na zvýšení prodeje vašich produktů nebo služeb.

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: