Marketingová agentura » Ostatní » Proč je reklama Google AdWords v pořádku? - část 2
Proč je reklama Google AdWords v pořádku? - část 2
PROČ REKLAMA GOOGLE ADWORDS?
Nedávno jsem popsala několik nejdůležitějších výhod AdWords. To byl úvod do další části mého příspěvku, protože, jak jsem zmínila, výhod AdWords je opravdu mnoho. Další tři výhody této reklamy představuji níže.
4. Sám rozhoduješ, kolik utratíš
U reklamy AdWords si sám určujete rozpočet, který chcete na kampaň utratit. Více než na plánované finance nebudete nic dalšího utrácet. Kromě celkového rozpočtu se také určuje denní rozpočet. Závisí vám na agresivní reklamě v krátkém časovém úseku? Stanovíte si vysoký denní rozpočet. Chcete, aby vaše reklama trvala dlouho a pravidelně? Dení rozpočet stanovíte na nižší úroveň. Žádná jiná reklama vám nenabízí takové možnosti.
5. Svoboda jednání
Reklamu Google AdWords můžete kdykoli pozastavit. Nechcete, aby se vaše reklama zobrazovala například přes víkend? Pozastavíte ji. Vidíte, že největší provoz na vaší stránce je večer? Nastavíte reklamu tak, aby se zobrazovala pouze v určité večerní době. To dává inzerentům velkou svobodu, a co je nejdůležitější, právo na výběr.
6. Výběr způsobu reklamy
Další skvělou věcí na Google Ads je možnost výběru, kde se chcete inzerovat. Můžete si vybrat mezi reklamní sítí a vyhledávací sítí. Ve vyhledávací síti jsou textové reklamy, které se zobrazují nad přirozenými výsledky vyhledávání. V případě reklamní sítě máte možnost vytvářet jak textové, tak grafické reklamy. Ty se zobrazují na místech jako jsou internetová fóra nebo portály. Je dobré začít od reklamy ve vyhledávací síti a poté "zaútočit" na reklamní síť.