Marketingová agentura » Ostatní » Firemní kalendáře
Firemní kalendáře
Obsah
Firemní kalendáře - základní informace
Kalendáře ve firmě mají kromě praktických prvků, jako je například zapisování úkolů a jednotlivých událostí, také potenciál sloužit jako reklamní kalendář — což je originální a zajímavý propagační prostředek. Zajímavě zpracovaný firemní kalendář může upoutat pozornost každého. Trojdílné kalendáře nebo stolní kalendáře svou konstrukcí a provedením přitahují samy o sobě, a v kombinaci s vhodně zpracovaným grafickým designem jsou nesmírně účinným reklamním nosičem. Během roku se na něj můžeme podívat i několikrát tisíckrát. Obrovské číslo, že? Proč tedy neumístit na kalendáře reklamu vlastní firmy?
Firemní kalendáře nejenže mohou být zavěšeny ve firmě, ale také se skvěle hodí jako dárek pro zaměstnance, zejména na konci roku. O Vánocích mnoho lidí navštěvuje rodiny a mnoho nových lidí uvidí reklamu firmy, jejíž jste vlastníkem. Pokud bude obsah reklamy ideální, existuje velká pravděpodobnost, že využijí vašich služeb spíše než konkurence — někdo o vás ví, tak proč hledat někoho jiného? Když se rozhodnete pro reklamní kalendáře, je důležité dobře zvážit jejich použití. Firemní kalendáře by měly být nejvyšší kvality. Reklamní kalendáře přitahují pozornost, proto je tak důležité věnovat pozornost grafickému designu. Jsme si toho vědomi a naše zakázky provádíme s náležitou pečlivostí. Dalším prvkem je zušlechtění, které učiní firemní kalendáře něčím výjimečným.
Výběr je široký a je nejlepší získat dvě věci v jednom — praktičnost a užitečnost. Když vedete firmu, která sídlí v kanceláři, občas se setkáváte s klienty, a proto bude důležitým výběrem kalendář knihový nebo pyramidový (nejlépe tam, kde klient tráví nejvíce času).
V každé firmě by měly být trojdílné nebo plakátové kalendáře, aby nikdo na nic nezapomněl a mohl si označit důležitý den a úkol.
Typy kalendářů - který vybrat?
V současnosti existuje mnoho variant kalendářů, například trojdílné nebo nástěnné kalendáře. Vyjmenuji je a stručně popíšu - tak, aby byl výběr jednoduchý a správný. Kalendáře by měly být v každé firmě samozřejmostí, ale je dobré, aby na nich byl zobrazen obraz firmy.
Listové kalendáře
Kombinace vizitky a kalendáře. Pokud chceme ušetřit na nákladech, místo investice do vizitky se můžeme zaměřit právě na listové kalendáře. Ty ideálně poslouží jako vizitka a díky dalšímu využití, jakým je kalendárium, existuje velká pravděpodobnost, že zůstanou na delší dobu. Stolní kalendáře - dá se říci, že hned vedle hrnku s kávou jsou povinností osob pracujících u stolu — malé a levné. Díky svým rozměrům jsou vždy po ruce. Design takového stolního kalendáře může být přitom jakýkoli, bez ohledu na rozměry. Zvyšuje rozpoznatelnost firmy ekonomickým a praktickým způsobem — co víc si přát? Stolní kalendáře se snímkem zaměstnanců jsou ideálním dárkem například k narozeninám firmy nebo k dosažení společného úspěchu.
Pyramidové kalendáře
V krátkosti, reklamní kalendář je vždy a všude použitelný. Forma kalendáře představuje ideální místo pro novinky firmy za příznivé náklady. Jako u každého kalendáře je atraktivní zpracování designu v tomto případě klíčové. Kalendárium může být prezentováno v různých formách, například v týdenním formátu.
Knižní kalendáře jsou něčím výjimečným a ukazují úroveň společnosti. Kombinace kalendáře a zápisníku je praktické a důležité řešení pro firmy, které mají fyzický kontakt se zákazníky. Představte si, že ustanovujete spolupráci se zákazníkem a zaznamenáváte si všechny informace do takového zápisníku se zapečetěným logem vaší firmy. Firma s třídou — to si zákazník pomyslí, bude si jistý, že si vybral to nejlepší, co mohl.
Jednoduché kalendáře / nástěnné kalendáře / lištované kalendáře
Nejpoužívanější, ale velmi jednoduché a přehledné. Můžeme je doslova považovat za reklamní kalendář, který lze rozdělit na dvě části — horní a dolní. V první části obvykle uvidíme grafický design, informace nebo reklamu firmy. Druhá část patří kalendáriu, které zahrnuje dvanáct měsíců — celý rok. Nemůže také chybět klasický plastový a pohyblivý rámec s červeným okénkem, které lze každý den posouvat. Pokud někomu taková forma označování dnů nevyhovuje, může se toho vzdát a důležité termíny si označit pomocí pera nebo fixu. Shrnujeme-li to — stojanové kalendáře jsou jednoduchou, levnou a nenápadnou reklamou vašeho podnikání, která je viditelná každý den. Na jednostranné kalendáře se v kanceláři dívá velmi často, což přispívá k zapamatování firmy.
Trojitné kalendáře
Často nedoceněné, ale mimořádně praktické, které se používají hlavně na pracovištích — jako jsou kanceláře, haly nebo sklady. Ve srovnání s některými příbuznými z rodiny kalendářů jsou dobře viditelné a čitelné z větší vzdálenosti. Charakteristickým znakem, který odlišuje trojdílné kalendáře, je rozdělení na tři samostatná kalendária. Uprostřed najdeme aktuální měsíc, nahoře předchozí a níže následující. Po skončení daného měsíce odstraníme stránky z kalendária (tedy tři měsíce najednou). Standardně se v horní části nachází místo pro grafiku nebo reklamu. Na kalendáři najdeme obdélníkovou plastovou lištu s červeným okénkem pro označování dní — nebo, jak kdo preferuje, je možné použít fix, pero či propisovačku. Takové kalendáře představují výjimečnou a účinnou formu reklamy.
Spirálové kalendáře
Oblíbené a téměř identické jako trojdílné kalendáře. Liší se však pouze jedním, ale významným detailem. Upevnění jednotlivých částí (jsou tři, jako u trojdílných) je zajištěno drátem, který je stočen do tvaru spirály. Slouží jako reklamní kalendáře nebo místo pro naše každodenní pracovní úkoly. Nástěnné kalendáře - větší forma jednostranných kalendářů. Díky velkým rozměrům jsou dobrým nosičem reklamních informací, grafiky a především kalendária. Dobře provedený grafický design reklamy firmy nenechá nikoho lhostejným. Reklamní kalendář v takovém formátu udělá dojem na každého. Pokud nám záleží na velké a dobře viditelné reklamě, nástěnný kalendář bude nejlepší volbou.
Magnetické kalendáře / kalendáře na lednici
Méně častá forma, ale o to více účinná v prezentaci. Dobrá volba pro firmu, kde se nachází hodně kovových prvků a lednice — při cestě pro jídlo se podíváme na reklamu a takto to bude probíhat pořád dokola. Kalendáře tohoto typu se hodí v mnoha situacích a nebudou něčím "běžným".
Firemní kalendáře - shrnutí
Reklamní kalendáře, jako každá forma reklamy, dobře zvolená, splní svůj zamýšlený účel. Různé typy kalendářů budou působit na různé osoby a s různým efektem. Například knihový kalendář – na schůzkách se zákazníky, stolní kalendáře – viděné denně, budou mít vliv jak na zaměstnance, tak na klienty. Jako marketingová agentura se zabýváme přípravou grafiky pro kalendáře, nicméně bez problémů přijmeme váš projekt nebo zrealizujeme váš nápad. O výrobu a přípravu se postará naše spolupracující tiskárna – ti se zajmou technickou stránkou zakázky. Naše úkoly vykonáváme co nejlépe, jak můžeme. Jak jste již zjistili, kalendáře jsou zajímavou alternativou reklamy. Trojdílné kalendáře, jednodílné nebo snad spirálové? Zkuste si vybrat. Pokud si však nejste jisti, napište nám nebo zavolejte, poradíme a společně vybereme.