Pozycjonowanie wyścig o podium

Optimalizace. Závod o stupně vítězů.

Trochu o optimalizaci

Co děláš, když hledáš odpověď na otázku, která tě trápí? Ptáš se lidí kolem, voláš příteli, nebo otvíráš encyklopedii? Možná to tak dříve vypadalo, ale buďme upřímní, teď zapneš počítač, nebo vezmeš do ruky smartphone a ptáš se strýčka Googla. Cílem všech firem je, aby jejich služba a značka byly rozpoznatelné. Aby bylo snadné a efektivní je najít. Na tom právě spočívá kouzlo optimalizace. Uživatel zadá heslo: marketingová agentura / město a ukážeme se mu MY! Jak ale dosáhnout toho, abychom byli na "horní poličce" v Googlu?

Bohužel to není tak jednoduché, jak se může zdát. Existuje mnoho faktorů, které nám brání v dosahování vrcholných pozic.

Zde je několik z nich: - nereagující stránka (nepřizpůsobuje se obrazovce mobilních zařízení),
- chyby v interním odkazování,
- absence externího odkazování,
- příliš dlouhý čas načítání stránky,
- špatná struktura odkazů,
- chyby při optimalizaci podstránek,
A velmi důležité! špatný výběr klíčových slov.

Ten poslední příklad se může zdát velmi banální. Stačí přece vyhnout se chybám a překlepům, zadat frázi, která popisuje naši profesi nebo službu, a jsme hotovi! Ano, ale máme jistotu, že tato slova zadávají naši potenciální zákazníci? Pamatujme, že daná profese má svou oborovou strukturu popisu různých věcí. My mluvíme o optimalizaci, někdo by mohl říci, že aktualizujeme, a jiní, že opravujeme/zkvalitňujeme. Můžete to sami vidět na vlastním příkladu. Když vyprávíte o své práci, začínáte mluvit tak, že vás vaši přátelé nechápou? 😉

Proto je důležité „vcítit se do zákazníka“ a vybrat klíčová slova, která budou vhodná, a navíc Google je považuje za relevantní. Nejlepším způsobem, jak zkontrolovat naše klíčová slova, je Google Ads - pak máme jistotu, že naše fráze jsou hodnotné a podpoří náš obchod. Přeci nikdo nebude investovat do kočky v pytli! Teď si promluvme o konkurenci, která nikdy nespí!

Pokud jste nováček a vaše webová stránka teprve začíná, nemůžete očekávat, že překonáte celou konkurenci, která se již několik let optimalizuje, investovala do toho slušné peníze a má více externích odkazů než vy. Závod o stupně vítězů ve vyhledávači je velmi složitý proces. Je to jako maraton, ve kterém začínáte běžet o několik minut později. Budete mít těžké doběhnout ostatní, a to nemluvě o tom, že byste předběhli favorita a udrželi tempo po celou dobu. Nakonec je to maraton, ne běh na 500 m.
Pokud nejste člověk, který se cítí silný "na této straně internetu," a jednoduše nemáte čas sledovat hodnocení, implementovat nové techniky, které posílí vaši webovou stránku a zvýší proklikovost, svěřte to nám! My se tomu věnujeme už sedm let. Víme, jak oklamat statistiky Google, známe mnoho účinných metod optimalizace, a mnoho externích způsobů, které zvýší vaši pozici a vybudují silnou značku, která se bude vyjímat v davu. Vy se můžete soustředit na své podnikání, zatímco se my postaráme o to, abychom vás dostali do povědomí.

Protože, jak říká naše oblíbené přísloví: "Přestat s reklamou, abychom ušetřili peníze, je jako rozbít hodinky, abychom zastavili čas."

Sprawdź również:

Další příspěvky:

Podívejte se také na náš marketingový slovník:​

Co je to API?

API, tedy rozhraní pro programování aplikací (anglicky application programming interface), je soubor protokolů a pravidel, které určují způsob vzájemné komunikace

Čtěte celý článek...