Marketingová agentura » SEO optimalizace
SEO optymalizace
Zde nenajdete přednášku o teorii optimalizace, protože o to vlastně nejde. My jsme specialisté na optimalizaci, rádi o tom čteme, píšeme a posloucháme. Naši klienti to nemusí nutně znát a my to plně chápeme. Důležitý je výsledek, nikoli pohádky o plánovaných aktivitách.
- PŘESNÁ ANALÝZA KLÍČOVÝCH FRází A KONKURENCE
- PŘIZPŮSOBENÍ PLÁNU ROZPOČTU
- MAXIMALIZACE EFEKTŮ
SEO optimalizace cena
SEO + UX
SEO audit webové stránky
od 4.000 Kč s DPH
SEO audit internetového obchodu
od 8.800 Kč s DPH
SEO Optimalizace webové stránky
od 8.800 Kč s DPH (včetně auditu)
Optimalizace internetového obchodu
od 14.900 Kč s DPH (včetně auditu)
Audit použitelnosti (UX)
od 3.900 Kč s DPH
Audit a optimalizace Google Maps
od 1.750 Kč s DPH
Link building na základě konkurence
od 16.955 Kč s DPH
Průměrné rozpočty
na optimalizaci SEO
Místní firma
1.750 do 8.700 Kč s DPH/mies.
Firma působící regionálně
5.800 do 3800 zł netto/mies.
Firma s celostátní působností
1500 do 22.900 Kč s DPH/mies.
Firma s globálním dosahem
26.300 + Kč s DPH/mies.
Internetový obchod
8.900 + Kč s DPH/mies.
Uvedené částky představují průměrné výdaje našich klientů podle zvoleného rozsahu.
Mnoho agentur SEO teoretizuje
Za námi stojí fakta.
Poznejte úspěšné příběhy některých našich klientů.
Oni poskytují psychologickou pomoc, my marketingovou.
Od nuly k 3 000 000 PLN příjmu z inzertního portálu.
SEM kampaň, která od začátku existence firmy zvyšuje její viditelnost na Googlu a ve světě.
Komplexní a účinná optimalizace,
tedy vše na jednom místě.
Analýza konkurence a výběr klíčových slov
Analyzujeme konkurenci a všechny stránky, které se zobrazují vysoko ve výsledcích vyhledávání pro nejdůležitější klíčová slova.
Kontrolujeme jejich viditelnost, fráze, které generují návštěvnost na stránkách, a místa, kde konkurence umístila své odkazy. Máme přístup k historickým datům probíhajících kampaní, díky čemuž můžeme analyzovat každý jejich krok na internetu.
SEO analýza webu a optimalizace
Pokud k nám přicházíš s již hotovou stránkou, dalším krokem je kompletní SEO analýza webové stránky.
Vytváříme tabulku obsahující klíčová slova přizpůsobená aktuálním podstránkám a hledáme nová, která mohou přinést cennou návštěvnost. Při zpracování seznamu nejdůležitějších frází získáváme kompletní plán aktivit na nejbližší měsíce. Také zkontrolujeme tvou stránku z technického hlediska.Monitoring
Sledujeme viditelnost stránky na nejdůležitější klíčová slova ve vyhledávačích.
Pokud zaznamenáme významný nárůst pozic, implementujeme další optimalizace, jejichž hlavním cílem je zlepšení použitelnosti a proklikovosti. Díky tomu spolu s vysokými výsledky přicházejí skutečné realizace stanovených prodejních cílů.
Linkbuilding
Znovu analyzujeme stránky konkurence z hlediska získaných odkazů.
Pravidlo je jednoduché: pokud má konkurence odkaz na stránce, která může mít vliv na efektivní optimalizaci webových stránek ve výsledcích vyhledávání, pak by také optimalizovaná stránka měla být na tomto místě. Na tom, zda je umístění odkazu bezplatné, nebo placené, nezáleží.
Content marketing
Dokonale si uvědomujeme, jak důležitý a zároveň efektivní je marketing obsahu.
Po důkladném výzkumu a analýze potenciálu jednotlivých klíčových slov (především poradenských) víme, jaký obsah publikovat na tvé stránce. Vedení blogu, který zároveň odpovídá na nejdůležitější problémy tvých zákazníků a přináší cennou návštěvnost z Googlu, je naším standardem v SEO kampani.
Google Maps
Nejúčinnější optimalizace webových stránek není vše. Zabýváme se také optimalizací vizitky v Google Maps.
Každý rok roste počet uživatelů, kteří využívají usnadnění při hledání místní firmy právě prostřednictvím Google Maps. Pokud provozuješ místní podnik, určitě se musíš zajímat o místní optimalizaci.
Nejčastěji kladené dotazy
SEO Optimalizace webových stránek - Jak dlouho čekat na první výsledky?
Vše závisí na obtížnosti vybraných klíčových slov. Méně konkurenční slova se mohou objevit v Googlu již po několika minutách od správného zaindexování stránky. Abychom co nejdříve zaznamenali výsledky, ručně hlásíme podstránky do indexu v Google Search Console. Na uspokojivé pozice pro fráze, kde se konkurence optimalizuje již léta, je nutné počkat i půl roku. V této době se zaměřujeme na přivádění návštěvnosti z méně konkurenčních slov a kampaní Google Ads, abychom později efektivně „přeskočili“ na hlavní fráze. Proces optimalizace webové stránky se může prodloužit, pokud vytváříme webové stránky od nuly – protože nemají žádnou historii ve vyhledávači.
Jakým způsobem se vybírají klíčová slova pro optimalizaci?
Při optimalizaci bereme v úvahu několik desítek faktorů, což nám umožňuje vytvořit velmi obsáhlý seznam klíčových slov. Obsahuje návrhy našich klientů, fráze, které optimalizovala konkurence, a také ta, která jsme našli v rámci vlastního auditu. Na základě kompletního seznamu klíčových slov a našich srovnávacích tabulek můžeme připravit kompletní strategii včetně optimalizace stránky, přizpůsobení adres URL, struktury stránky, rozložení slov a plánu kampaně content marketingu.
V jakých případech se nevyplatí optimalizovat?
Optimalizovat webové stránky se vždy vyplatí, stejně jako u internetových obchodů, protože v každém oboru a pro každou niku existuje skupina klíčových slov, která generují návštěvnost a dotazy. Během provádění auditu klíčových slov přesně kontrolujeme jejich objem vyhledávání, díky čemuž víme, zda je daná fráze vyhledávána na Googlu. To nám přesně ukazuje, zda může být optimalizace v daném případě výnosná. Máme více než 10 let zkušeností s optimalizací stránek, a proto můžeme říci, že ve většině případů jsou efekty optimalizace stránek uspokojivé pro většinu odvětví. V případě typicky sezónních podniků se vyplatí kromě optimalizace investovat také do kampaně Google Ads.
Je optimalizace webových stránek bezpečná?
Optimalizace webových stránek ovlivňuje pořadí na Googlu a obvykle se neobejde bez získání zpětných odkazů (odkazů z jiných stránek), což podle Googlu představuje porušení jejich pokynů a může vést k blokaci stránky. Riziko je minimální a většinou se týká pouze "citlivých" odvětví. Během více než 10 let práce v oblasti optimalizace jsme obdrželi celkem 6 filtrů, jejichž získání bylo zahrnuto ve strategii a klient o tom byl dokonale informován. Chtěli jsme vytvořit monopol na hlavní frázi jednoho z našich klientů, tedy převzít celé TOP 10 výsledků.
Pokud se smlouva ukončí, spadnou pozice?
Mnoho agentur připojuje k webům své vlastní podpůrné stránky, které po ukončení smlouvy zůstávají odpojené, což vede ke poklesu pozic. U nás optimalizujeme podle stanovené strategie a harmonogramu, přičemž do ceny optimalizace zahrnujeme také výstavbu takových stránek typu landing-page, které po ukončení smlouvy zůstávají stále klientovi (koneckonců platil za optimalizaci a za všechny prvky, takže to patří také jemu). Jak jsme dříve zmínili, dosahování vysokých pozic často vyžaduje čas - podobně může vypadat situace s poklesy tvé stránky ve výsledcích vyhledávání. Někdy nedostatek aktivity nebo neefektivní vedení může vést k rychlým poklesům, někdy to souvisí s pomalým úbytkem, který nakonec vede k prakticky nulové návštěvnosti z Googlu.
Budou získané zpětné odkazy a katalogy po ukončení smlouvy odstraněny?
Vše, co děláme, reportujeme a předáváme našim klientům. Samozřejmě po ukončení smlouvy neplatíme roční předplatné za vizitky na regionálních portálech, ale klienti si to mohou vždy zařídit sami. Nemáme čas na odstraňování odkazů nebo jejich přesměrování na odkazy na stránky jiných klientů a opravdu nechápeme takový přístup jiných firem. Všechny získané odkazy v rámci kampaně zůstávají k dispozici klientovi.
Co je katalogování NAP?
Katalogy NAP (Name, Address, Phone) jsou katalogy/vizitky, kde je možné uvést údaje firmy a někdy krátký popis s odkazem, který zlepší autoritu tvé stránky. Od toho vždy začínáme naši práci, protože je to jeden z nejlepších zdrojů pro budování autority na Googlu a navíc místem pro získání návštěvnosti. Část vizitek patří do kategorie placené, náklady na publikaci jsou samozřejmě na naší straně.
Procesy, które u innych są nowością, u nas są standardem.
Komplexní optimalizace SEO webových stránek pro tvou firmu
Konec hledání programátora, copywriterů nebo SEO specialistů a kontaktování každého z nich zvlášť. Virtuální SEO agentury nebo „odborníci“ pracující sami, spoléhající se na subdodavatele, nedokáží zaručit kontinuitu služeb optimalizace na nejvyšší úrovni. Výběrem jednolitého týmu se můžeš spolehnout na bezproblémovou komunikaci, profesionální SEO a expresní reakce v každé situaci!
S našimi nejlepšími klienty spolupracujeme již více než 5 let, a dokonce ještě déle, díky čemuž jsme dokonale poznali jejich obor, podniky a potřeby. To nám umožňuje hledat nekonvenční řešení i mimo široce chápání rámce služby, kterou je optimalizace webových stránek.