Reklamní kampaň oken mezi obry okenního průmyslu

původně 0
aktuell 0

Měsíční rozpočet kampaně

budována od začátku

Zvýšení viditelnosti

+ 0 měsíc

Délka spolupráce

Optimalizace + Google Ads + Sociální média + Tisk

Rozsah prac

Srpen 2020

Na začátku spolupráce jsme vypracovali celý web pro našeho klienta, naplánovali jsme nejdůležitější prodejní kanály a způsob realizace kampaně SEM. Odvětví je velmi uzavřené a nejznámější výrobci oken dominují aspirujícím konkurentům. Náš přístup se zaměřil na nejdůležitější aspekty pro okenní stolářství - atraktivní vizuální pohodlí, bezpečnost, komfort a také užitečnost.

Zaměřujeme se také na flexibilitu rozpočtu z hlediska sezónnosti odvětví. V období zvýšeného zájmu o montáž oken ze strany uživatelů by měl být náš rozpočet navýšen, abychom mohli řádně zpracovat každou poptávku v Googlu nebo zájem o téma na Facebooku

Otevřeme všechna okna. Zkontrolujte případ!

Potřebujete komplexní marketingovou podporu?
Nečekejte, až vám někdo jiný napíše

Case wstęp

Úvod

Optimalizace - pro nás bylo nejdůležitější místní SEO, díky němuž se můžeme zobrazovat jako konkurent pro montáž oken uživatelům Googlu. Počáteční kroky zahrnovaly aktivity na území Slezska. V této oblasti málokdo dříve prováděl optimalizaci, takže naší noční můrou jsou hlavní stránky, které... nepotřebují mít obsah, aby se mohly zobrazovat vysoko. My však obsah potřebujeme a potřebujeme jej dobře optimalizovat.

Google Ads - cenné doplnění provozu na stránce, díky němuž můžeme provádět optimalizaci v pozadí a stále generovat návštěvnost na stránce s využitím rozpočtu našeho klienta. Zpočátku generoval tento kanál nejcennější konverze. Kromě textových reklam cílených na dotazy uživatelů jsme také vytvořili grafické reklamy.

Sociální média - PR aktivity, na kterých se můžeme chlubit fotografiemi realizací našeho klienta. Kromě polských sociálních médií jsme také začali realizovat naše aktivity na německém profilu na Facebooku a Instagramu.

Case cel

Cíl ​

Na čem jsme se nejvíce zaměřili?

  • Zvyšování viditelnosti servisu,
  • Konverze na stránce,
  • Zvyšování povědomí o značce,
  • Zesilování aktivit spolu s růstem klienta a jeho rozpočtu.
Case konkurencja

Analýza konkurence ​

Konkurence výrobců oken na internetu je relativně velká. Každé město se vyznačuje menšími nebo většími obchody prodávajícími okna, a také znalostí jednoho z největších výrobců oken – jehož název začíná na „ok“ a končí na „noplast“.

Náš klient se potýká se dvěma přesvědčeními Poláků:

  • Existuje pouze jeden pořádný výrobce oken – ten zmíněný výše, který je přítomen téměř v každém městě po celé zemi,
  • Německé komponenty – pro Poláky mohou být německé pouze auta, a i ta jsou prý špatná.
Case zakres prac

Optimalizace

Aktivity přímo na stránce

První optimalizační kroky se soustředily na typické technické zpracování celé struktury webu, vylepšení klíčových slov a implementaci všech potřebných oprav. Nepřetržité aktivity na stránce vyžadovaly neustálé kontroly technického stavu webu a sledování signálů o stránce zasílaných Googlem. Dále jsme využili všechny dostupné metody ke zlepšení CTR a rychlejší indexaci webu v Googlu, abychom zajistili, že stránka našeho klienta se objeví co nejvýš ve výsledcích vyhledávání a generuje návštěvnost a konverze.

Linkbuilding

Tvorba odkazů byla silně spjata s hledáním míst pro odkazování samostatně. Zřídka kdy měla konkurence jakékoli odkazy, ať už z sponzorovaných článků nebo typicky zaměřených na optimalizaci. V této fázi jsme museli prokázat svou kreativitu, která... opravdu přinesla velké výsledky!

Case lp

Věnované landing pages

Péče o ideální kondici a vzhled domovské stránky výrobce oken je jedno. Druhé, co je stejně důležité, je vytvoření dodatečných stránek pro jeho činnost, čímž zvyšujeme šance na přivedení uživatelů přímo k našemu klientovi. K tomu vytváříme dodatečné landing pages. V závislosti na tom, jaké domény jsou aktuálně dostupné na trhu, a na tom, kde se náš klient chce zobrazovat, vybíráme různé názvy webových stránek. Nejstarší landing page, kterou jsme vytvořili, se zaměřuje na fráze spojené s výrobcem oken, a kromě ní máme 15 domén zaměřených na fráze "okna město" a 3 domény věnované frázím "pergoly město".

O dodatečné domény se plně staráme – umísťujeme je na náš server, v případě potřeby aktualizujeme všechny komponenty a zajišťujeme nepřetržitý přístup na stránku jak pro roboty Googlu, tak pro uživatele.

Case social media

Social Media

Facebook a Instagram zaměřené na Polsko, Facebook a Instagram zaměřené na Německo jsou ideálními způsoby, jak udržet uživatele a přiblížit je k konverzi na stránce. Jako marketingová agentura výrobce oken jsme si nemohli dovolit tyto kanály opomíjet!

Case dodatkowe działania

Dodatečné aktivity

Agregátor firem zabývajících se okenními systémy

V rámci kampaně jsme také navázali spolupráci s jedním z agregátorů firem zabývajících se výrobou a montáží oken. To nám umožnilo nejen rozšíření našich aktivit, ale také zlepšení povědomí o značce a zvýšení počtu dotazů na našeho klienta.

Tisk

Klient byl poněkud náročný nejen z pohledu internetových aktivit, ve kterých se specializujeme. Kromě toho jsme pro něj připravovali veškerou grafiku pro velkoplošnou reklamu, včetně následného tisku a montáže.

Stavební veletrhy

Dvakrát ročně se náš klient účastní stavebních veletrhů, jejichž účast je pro něj stejně důležitá jako internetové aktivity. Díky stánku na této akci může zvýšit povědomí o své značce mezi potenciálními klienty. V rámci spolupráce při stavebních veletrzích jsme realizovali:

  • reklamu v rádiu,
  • dodatečné informace o veletrzích na webových stránkách a na sociálních médiích,
  • tisk a grafiku potřebnou pro dobré zviditelnění značky na veletrzích,
  • fotografie během konání stavebních veletrhů.
Case efekty

Výsledky ​

Optimalizace
Během optimalizace webu našeho klienta se Google rozhodl, že se pokusí změnit algoritmus, podle kterého se zobrazují výsledky vyhledávání. Počáteční turbulence však nijak nezhoršily celkovou kondici stránky. Všechna města, na která jsme klienta optimalizovali, mají svou určenou "obtížnost", tedy jak obtížné bude vystoupit pro danou frázi. Jednou z nich byla fráze spojená s hlavním městem Slezského vojvodství. K našemu překvapení to byla jedna z prvních frází, která se začala objevovat v TOP25, poté v TOP10 a TOP5. Ostatní fráze začaly přicházet efektem sněhové koule – pokud Google oblíbil jednu frázi, oblíbil si i ostatní.

Google Ads
Počátky kampaně placených reklam v Googlu se pojí s vyššími náklady za kliknutí a obtížnějším oslovením cílových uživatelů. Při optimalizaci všech činností jsme schopni zásadně snížit náklady při zvyšování konverzí a spokojenosti klienta. Níže je porovnání zvýšení konverzí a snížení nákladů na konverzi na stránkách podle Google Ads.

Aktualizace březen 2024

Oj, dělo se!

Během trvání kampaně SEM náš klient rozšířil oblast svých činností. Slezsko jsme rozšířili na Malopolsku. V březnu 2022 jsme začali připravovat expanzi do sousedního vojvodství ke Slezsku. Na samém začátku byl rozpočet na optimalizační aktivity menší než cílový, ale to nám umožnilo systematicky zvyšovat viditelnost v Malopolsku. Již v červnu 2022 jsme zvýšili rozpočet na optimalizaci, což nám umožnilo ještě silněji optimalizovat web našeho klienta. Rychlé nárůsty viditelnosti vedly k dotazům u našeho klienta.

V červenci 2023 jsme připravili srovnání různých vojvodství a obtížnost vstupu na dané oblasti z pohledu optimalizace pro Google. Podle našich údajů založených na nástrojích zobrazujících vyhledávání v Googlu a konkurenci jsme vytvořili jednoduchý závěr a určili, která vojvodství jsou dobrá pro další expanze. Co je zajímavé, jedno z vojvodství bylo "výhodnější" kvůli snadnějšímu vstupu na trh, ale celkový počet vyhledávání v tomto regionu byl menší než u toho, který byl "těžší". Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro obtížnější trh, ale potenciálně bohatší na dotazy.

Již v srpnu 2023 jsme začali vytvářet základy pro expanzi do dalšího vojvodství, přičemž jsme vytvořili landing page věnovanou jednomu z nejčastěji vyhledávaných měst. Stejně jako při expanzi do Malopolska jsme začali s menším rozpočtem, který jsme využili tak efektivně, že k našemu klientovi začaly přicházet dotazy z nového vojvodství.

Listopad 2023 je měsíc, kdy jsme začali s plným rozpočtem na další vojvodství. V rámci něj optimalizujeme web, vytváříme nové landing pages a publikujeme články. Náš cíl je jeden - všechny fráze spojené s městy v každém z vojvodství se dostat do minimálně TOP3!

Závěr

I když se do politiky nepouštíme!

Propojení soudržné kampaně v různých online prodejních kanálech může opravdu přinést velmi mnoho. Například, pokud bychom se zaměřili pouze na optimalizaci, museli bychom čekat dlouhou dobu, než začne stránka generovat návštěvnost. Přidání Google Ads zajistí počáteční konverze. Zapojení sociálních médií celou aktivitu doplní, což zaručí, že všechny aktivity budou sjednocené.

Není možné, že při vedení tak komplexních aktivit spojených s PR by nedošlo k žádným konverzím - alespoň na jednoduchý kontaktní formulář nebo telefonní hovor. Poté už všechno leží na straně klienta a jeho prodejních metod.

A co? Chcete ovládnout své odvětví?