Co to jsou dynamické vyhledávací reklamy?

Dynamic Search Ads (DSA) – (anglicky dynamiczne reklamy ve vyhledávači) jsou textové reklamy, které se skládají z automaticky generovaných nadpisů a cílových stránek. Reklamodawce může také poskytnout dva popisy o délce 90 znaků. Toto nastavení umožňuje ušetřit čas a snadno oslovit relevantní vyhledávací dotazy potenciálních zákazníků.

Vytváření dynamické reklamy ve vyhledávači

Aby bylo možné vytvořit dynamickou reklamu ve vyhledávači, je třeba vytvořit kampaň v síti vyhledávání a při výběru typu reklamní skupiny vybrat možnost dynamické reklamy místo standardní. Je třeba vyplnit povinná políčka. Zadejte název domény bez protokolu HTTP/HTTPS a proveďte aktualizaci.

Dalším krokem je konfigurace dynamického cíle reklamy. Jsou k dispozici tři možnosti výběru: doporučené kategorie pro danou stránku, konkrétní webové stránky (prosím uveďte adresy URL) nebo všechny webové stránky.

Dále se doporučuje doplnit reklamu o příslušné texty a uložit ji. Pro obohacení kampaně Dynamic Search Ads je dobré zvážit přidání vhodných rozšíření, jako jsou odkazy na podstránky, vysvětlení, informace na webové stránce a další prvky vhodné pro konkrétní web.

Kdy implementovat dynamickou reklamu ve vyhledávači?

Dynamické reklamy ve vyhledávači se doporučují pro webové stránky, které mají správně nastavené názvy stránek a jasný a srozumitelný obsah. Aby systém mohl snadno přizpůsobit tématiku stránky vyhledávání uživatelů, je nutné webové stránky dobře optimalizovat. Správně nastavená kampaň nejenže povede k ziskům, ale také zajistí kontrolu nad obsahem zobrazovaných zpráv.

Další:

Podívejte se také na naše příspěvky: