Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co to jsou dynamické vyhledávací reklamy?
Co to jsou dynamické vyhledávací reklamy?
Dynamic Search Ads (DSA) – (anglicky dynamiczne reklamy ve vyhledávači) jsou textové reklamy, které se skládají z automaticky generovaných nadpisů a cílových stránek. Reklamodawce může také poskytnout dva popisy o délce 90 znaků. Toto nastavení umožňuje ušetřit čas a snadno oslovit relevantní vyhledávací dotazy potenciálních zákazníků.
Vytváření dynamické reklamy ve vyhledávači
Aby bylo možné vytvořit dynamickou reklamu ve vyhledávači, je třeba vytvořit kampaň v síti vyhledávání a při výběru typu reklamní skupiny vybrat možnost dynamické reklamy místo standardní. Je třeba vyplnit povinná políčka. Zadejte název domény bez protokolu HTTP/HTTPS a proveďte aktualizaci.
Dalším krokem je konfigurace dynamického cíle reklamy. Jsou k dispozici tři možnosti výběru: doporučené kategorie pro danou stránku, konkrétní webové stránky (prosím uveďte adresy URL) nebo všechny webové stránky.
Dále se doporučuje doplnit reklamu o příslušné texty a uložit ji. Pro obohacení kampaně Dynamic Search Ads je dobré zvážit přidání vhodných rozšíření, jako jsou odkazy na podstránky, vysvětlení, informace na webové stránce a další prvky vhodné pro konkrétní web.
Kdy implementovat dynamickou reklamu ve vyhledávači?
Dynamické reklamy ve vyhledávači se doporučují pro webové stránky, které mají správně nastavené názvy stránek a jasný a srozumitelný obsah. Aby systém mohl snadno přizpůsobit tématiku stránky vyhledávání uživatelů, je nutné webové stránky dobře optimalizovat. Správně nastavená kampaň nejenže povede k ziskům, ale také zajistí kontrolu nad obsahem zobrazovaných zpráv.