Marketingová agentura » Ostatní » Jak získat 10 000 $/měsíc - Granty Google Ads pro nadace
Jak získat 10 000 $/měsíc - Granty Google Ads pro nadace
Google Ad Grants je velmi zajímavý program pro neziskové organizace, kde je možné získat poměrně značný rozpočet na reklamu v Google AdWords a mnoho dalšího.
Obsah
Kdo se může zúčastnit programu Google Grants?
- Organizace veřejné prospěšnosti registrované v Národním rejstříku soudů (KRS) vedeném Ministerstvem spravedlnosti;
- Nadace a spolky registrované v Národním rejstříku soudů (KRS), které nemají status Organizace veřejné prospěšnosti;
- Náboženské organizace;
Kdo se nemůže zúčastnit programu Google Grants?
- Subjekty a státní organizace;
- Nemocnice a zdravotnická zařízení;
- Školy, zařízení zaměřená na péči o děti, akademické instituce a univerzity (přičemž v programu mohou účastnit oddělení vzdělávacích organizací, které vykonávají filantropickou činnost). Více informací o programech Google pro vzdělávací instituce naleznete na stránce Google for Education.
Dává Google 10 000 dolarů měsíčně?
Částka 10 000 dolarů (nebo 40 000 dolarů pro Grants PRO) je maximální měsíční částka, ale má určitá omezení:
- Denní rozpočet nesmí překročit 329 USD
- Maximální cena za kliknutí je 2 USD
- Reklama se zobrazuje pouze ve textové verzi pod placenými výsledky
- Všechny kampaně musí být zaměřeny na klíčová slova
- Organizace musí mít svou vlastní webovou stránku
- Minimálně jednou za měsíc je nutné se přihlásit do kampaně a alespoň jednou za 90 dní provést změnu na účtu
Jak se zaregistrovat do programu?
Teď popíšu krok za krokem, co je třeba udělat, abyste měli šanci se zapojit do programu.
- Je nutné mít status nadace / neziskové organizace.
Registrovat se v programu TechSoup (polská stránka registrace) a získat více informací o programu. Během 10 dnů by měl přijít e-mail s informacemi o ověření; pokud vše proběhne úspěšně, můžete se přihlásit. Program TechSoup sám o sobě nabízí řadu zajímavých řešení, především velmi atraktivní ceny softwaru, ale pro potřeby Grantů nás zajímá Token validace dostupný v klientském panelu TechSoup (takový docela dlouhý řetězec znaků). Zkopírujeme ho a přejdeme k dalšímu kroku.
2. Nakonec přejdeme na stránku registrace do programu Google pro neziskové organizace, zaškrtneme podmínky, vložíme ověřovací token z předchozího bodu a vyplníme ostatní pole. Při podávání žádosti bude nutné prokázat, že máte aktuální status charitativní organizace, představit svůj KRS a krátce popsat misi činnosti OPP, kterou přihlašujete do programu. Znovu čekáme na ověření.
3. Po všem můžete začít s kampaní Google Ads.
Podle pravidel Google Grants může organizace svěřit vytvoření účtu a správu kampaně reklamní agentuře. Je však třeba mít na paměti, že bez ohledu na to, kdo spravuje kampaň jménem organizace, je nutné se přihlásit na účet alespoň jednou měsíčně a reagovat na žádosti specialistů Google Grants.