Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je to obsah?
Co je to obsah?
Content (česky obsah) - je to jednoduše obsah webové stránky. Obsahové materiály, které se nacházejí na stránce, jsou klíčové pro získávání zákazníků a zvyšování důvěryhodnosti webu.
Obsah neobsahuje pouze články umístěné na stránce, ale také texty podstránek, ceníky, nabídky, popisy produktů a kategorií.
Dobrý obsah - proč je to důležité?
Samotný název Content má spojení s pojmem content marketing, jehož cílem je nejen vytváření atraktivního obsahu, ale také jeho šíření, například na sociálních médiích nebo blozích.
Obsah, který je správně optimalizován, přispívá ke zvýšení návštěvnosti stránky, generuje na ní provoz. To má přímý vliv na to, že potenciální lead využije prezentovanou nabídku.
Aktualizace stránky, správná optimalizace pro SEO a publikace hodnotných odborných článků jsou klíčové činnosti, které přispívají k budování důvěryhodného obrazu.
Výše uvedené činnosti jsou velmi důležité, pokud máme za cíl vytvářet obraz v očích zákazníků. Čím více důvěry zákazník vkládá do vás a prezentovaného obsahu, tím ochotněji se vrací na vaši stránku.
Dobrý obsah a jeho prvky
Není bez důvodu, že citát Billa Gatese „Content is king“ je stále aktuální. Existuje několik důvodů, proč je to tak důležité. Unikátní a správně optimalizovaný obsah přináší obrovské výhody pro viditelnost ve vyhledávači Google. Teď je otázka, jak správně vytvářet takový obsah?
Aby byl obsah, který vytváříte, vnímán algoritmem Google jako hodnotný a unikátní, měl by splňovat následující klíčové podmínky:
- Přístupná forma - podání správného obsahu má velký význam. Je třeba pečlivě přizpůsobit úroveň a formu obsahu potenciální skupině čtenářů. Neměly by se umisťovat příliš složité nebo příliš banální informace. V tomto případě je nutné dodržovat bezpečnou hranici, což usnadní správný proces plánování obsahu.
- Bohatství obsahové hodnoty - obsah by se měl soustředit výhradně na prezentované téma, není třeba zbytečně rozvádět. Je třeba zajistit, aby byl unikátní, aktuální a obsahoval pro uživatele důležité informace.
- Optimalizace pro SEO - je třeba mít na paměti správná pravidla související s optimalizací webové stránky. Správné umístění nadpisů, zahrnutí meta textů, klíčových slov a interní prolinkování jsou důležitými prvky tohoto procesu.