Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je to Case Study?
Co je to Case Study?
Case Study (česky studie případu) - je to podrobná analýza jednotlivého případu, která obsahuje informace o počáteční situaci a problému, možných řešeních, provedených akcích, použitých nástrojích a efektech vykonané práce. Taková studie případu obvykle obsahuje také rady a nápady.
Jak napsat studii případu?
Pokud se chystáte napsat Case Study, například o vaší webové stránce, níže vám ukážeme, jaké body je dobré zahrnout do vašeho „kejsu“, aby byl příjemný na čtení, vypadal opravdu dobře a poskytoval hodnotný obsah pro čtenáře.
- Pravda - psaní pravdy klientům je nezbytné, aby je oslovilo.
- Klient - dobrým řešením bude představit, pro koho byla studie případu připravena.
- Problém - je dobré na začátku určit, jaké jsou aktuální problémy.
- Způsoby řešení - zaznamenejte, jaké akce a metody mohou být užitečné při řešení problému.
- Nástroje - uveďte externí nástroje, které jste používali, a přidejte krátkou informaci o daném nástroji.
- Obrázky a infografiky - při prezentaci výsledků práce je dobré používat srovnávací grafiky a fotografie.
- Rady - při psaní studie případu je cenné zahrnout odborné rady, které se mohou v budoucnu hodit.
- Řešení - pokud jste vyřešili určitý problém, popište metodu, díky které se vám to podařilo, možná stejná metoda přispěje k vyřešení většího množství problémů vašich nebo vašich klientů.
- Shrnutí - několika slovy napište shrnutí projektu. Můžete zmínit, kolik času vám jednotlivé akce zabraly, kolik jste utratili peněz atd.