Marketingová agentura » Marketingový slovník » Co je to produktový feed?
Co je to produktový feed?
Feed produktowy (ang. product feed) - je to soubor vytvořený ve formátu .xml, .gz, .zip, .bz2, .txt, .xls, který obsahuje informace o produktech nabízených internetovým obchodem. V tomto souboru se především uvádí název produktu, název obchodu, identifikátor produktu v obchodě, podrobný popis, cenu, dostupnost a fotografii. Cílem je usnadnit zákazníkům vyhledávání obchodu a navíc zlepšit prezentaci produktů.
Kde lze využít produktový feed?
Feed produktowy se využívá v:
- Facebook Ads - umožňuje vytváření dynamických reklam na Facebooku;
- Google Ads - produkty se zobrazují vedle výsledků vyhledávání a v záložce „Nákupy“;
- cenových srovnávačích - bude využit, pokud potenciální zákazník chce porovnat ceny konkrétního produktu.
Výhody správně připraveného produktového souboru
Internetový obchod, který má správně vyplněný produktový feed, má šanci na dosažení:
- zvýšení návštěvnosti na stránce,
- zvýšení prodeje,
- atraktivního zvýraznění nabídek.