Marketingová agentura » Ostatní » Jak přidat uživatele k účtu v Google Moje firma?
Jak přidat uživatele k účtu v Google Moje firma?
Přihlášení k účtu Google
Začínáme na přihlašovací stránce Google Moje firma. https://business.google.com/dashboard
Výběr správné lokality
Pokud spravujeme více než jednu lokalitu (máme registrované alespoň dvě různé lokality na Google Maps), zobrazí se seznam všech lokalit, ze které vybereme lokalitu, které chceme poskytnout přístup novému uživateli.
Správa uživatelů
Následně v bočním panelu na levé straně klikneme na záložku "uživatelé".
Přidání nového uživatele
V pravém horním rohu klikneme na ikonu plusu a poté vybereme možnost "Pozvat nové uživatele". Zadáme e-mailovou adresu účtu, který chceme pozvat (v našem případě to je agencjamarketingowam16@gmail.com), vybereme oprávnění: manažer a poté klikneme na "Pozvat".