Jak stworzyć dobry content

Jak vytvořit dobrý text?

Klasickým způsobem znamená nudným. Začínat popis firmy slovy „Naše firma byla založena v roce 2006...” je přibližně jako snažit se sbalit dívku větou „Ahoj, co děláš?”. Ne každý se narodil se schopností psát lehkým perem a mít vkusný humor. Já také ne. Ale snažím se. 😉 Jsem zastáncem psaní i blbostí, ale ne jejich opakování. Blbosti si koneckonců rádi pamatujeme, že?

Je třeba najít zlatou střední cestu mezi tím, co je atraktivní pro zákazníka a co pro robota Google. Robot se neuspokojí s blbostmi. Má rád jasné a srozumitelné sdělení.

Kde umístit text, aby fungoval jako zázrak?

Kde by měl být dobrý obsah? Především na:

  • webové stránce
  • blogu
  • sponzorovaných článcích
  • newsletterech
  • fórech
  • social media

Na těchto místech jsou cenné obsahy, o které se čtenáři rádi podělí a vrátí se například na náš blog. Nehledejme iluze, je mimořádně těžké nabídnout inovativní obsah. V éře internetu a rychlé výměny informací — ve chvíli, kdy si myslíte, že máte novinku roku a jako první ji sdílíte s uživateli — už to pravděpodobně udělalo několik dalších lidí, včetně hlavních zpravodajských a odborných portálů. Nesnažte se překvapit lidi, to může být obtížné — pokuste se je zaujmout.

Lidé se zajímají o věci, které se přímo týkají jejich zájmů, s nimiž se mohou identifikovat, místem bydliště, kontroverzními informacemi, informacemi ovlivňujícími jejich život a učením. V současnosti jsme velmi citliví na všechny formy jasné reklamy značky. Umístění loga vaší firmy na začátek, následované rozsáhlými informacemi, kde se každý řádek splývá s ostatními, nenese atraktivní sdělení. Agresivní reklama je také snadno rozpoznatelná.

A nezapomínejme, že většina z nás je vizuálními typy a ráda má různé fotografie, grafiky, videa — také je raději sdílíme než samotný text. Občas vložte nějakou stock fotografii nebo zábavné video z YouTube, a šance na větší prospěch z napsaného textu se zvýší.

Na co si dát pozor? Čím se řídit?

  • NEopakujte texty (snadno můžete zkontrolovat, zda se neduplikuje, když vložíte vybraný citát do uvozovek do vyhledávače).
  • Pište stručně, neobsáhle.
  • Neoklamávejte zákazníka, propagujte něco, co jste skutečně testovali a můžete za to ručit.
  • Dbejte na grafický aspekt.
  • Zapojte se do integrace, žádajte o sdílení, pokládejte otázky (nevadí, že obvykle neodpovídají – nevzdávejte se!).
  • Nebuďte nudní a nesnažte se být přehnaně profesionální a precizní.
  • Používejte interní propojování (odkazování vybraných slov na vaši stránku, podstránku s nabídkou). Důležité při sponzorovaných článcích.
  • Vkládejte do textu fráze (v odpovídajících nadpisech, hlavní by měla být H1).

Milý čtenáři! Nemám jinou možnost, než ti popřát hodně štěstí. Víme, že psaní není snadné, ale vždy se můžete opřít o třetí osoby. Nevzdávejte se; budování vztahů není rychlé, pokud zavádíte novou značku. Právě toto tvrzení je pravdivé, že...

‘Content is King’

takže to neodflákněte a neřešte to rychle a bez promyšlené strategie, a pak si budete moci sami připít na úspěch před zrcadlem.

Sprawdź również:

Další příspěvky:

Podívejte se také na náš marketingový slovník:​