Co je to fanpage?

Fanpage - tímto termínem se označuje stránka na Facebooku, která je určena pro značky, firmy a veřejné osoby. Pokud se podíváme na profil fanpage, na první pohled se může zdát velmi podobný běžnému osobnímu profilu na Facebooku. Avšak při bližším pohledu na profil se stanou zřejmými obchodní možnosti, které nám vedení fanpage nabízí. Založení fanpage […]

Co je to Screaming Frog?

Screaming Frog - je to pokročilý crawler webových stránek, který umožňuje analyzovat faktory on-site vybrané stránky. Je to počítačový program dostupný pro zařízení s operačními systémy Windows, MacOS a Ubuntu. Screaming Frog je k dispozici jak v bezplatné verzi, která omezuje počet procházených stránek na 500, tak v placené předplatné verzi, která nemá žádná omezení. […]

Co je to SEM?

SMO (Social Media Optimization) - jsou to činnosti, které se provádějí na dané webové stránce i mimo ni, aby ji připravily na propagaci na sociálních médiích. Tento typ optimalizace má za cíl silnější propojení webové stránky s firemními profily, které se nacházejí na známých platformách, jako jsou: Instagram, Facebook, X (dříve Twitter), LinkedIn nebo Pinterest. […]

Co je to Social Media Optimization (SMO)?

SMO (Social Media Optimization) - jsou to činnosti, které se provádějí na dané webové stránce i mimo ni, aby ji připravily na propagaci na sociálních médiích. Tento typ optimalizace má za cíl silnější propojení webové stránky s firemními profily na známých platformách, jako jsou: Instagram, Facebook, X (dříve Twitter), LinkedIn nebo Pinterest. Optimalizace stránky pro […]

Co je to storytelling?

Lze říci, že storytelling je nic jiného než dovednost vyprávět příběhy. Avšak vyprávěný příběh obvykle má za cíl předat určitou informaci, myšlenku nebo emoci. V dnešní době je svět marketingu přesycen různými reklamními sděleními, a proto se dovednost vyprávět příběhy způsobem, který přitahuje pozornost publika, stává stále více žádoucí. Představování příběhů tímto způsobem vyžaduje kreativitu, […]

Co je to Surfer SEO?

Surfer SEO je nástroj, který nám umožňuje efektivně optimalizovat obsah, tedy upravovat texty tak, aby byly v souladu s pravidly SEO, což má za cíl zlepšit pozici stránky ve výsledcích vyhledávání. Tento nástroj je velmi populární mezi copywritery díky mnoha důležitým funkcím, které nabízí. Surfer SEO — hlavní funkce Surfer SEO poskytuje širokou škálu funkcí, […]

Co je to White Hat SEO?

White Hat SEO (WHS) jsou různé optimalizační činnosti prováděné na webové stránce i mimo ni. Hlavním cílem těchto činností je zlepšení viditelnosti webu ve výsledcích vyhledávání a zvýšení atraktivity dané stránky pro její návštěvníky. Je důležité, aby veškeré aktivity White Hat SEO vždy odpovídaly pokynům pro webmastery stanoveným společností Google. White Hat SEO, tedy dobré […]

Co je to widget?

Widget (widžet) - interaktivní prvek grafického uživatelského rozhraní, umisťovaný na webových stránkách, pracovní ploše operačního systému nebo mobilních aplikacích, který slouží k automatickému zobrazování datových informací. Jsou navrženy tak, aby jednoduše a funkčně ovlivňovaly interakci uživatele s webem nebo aplikací. Typy widgetů Existuje celá řada typů widgetů, avšak nejčastěji se vyskytují ve formě kontaktního formuláře, […]

Co je Vizitka NAP?

Vizitky NAP (anglicky Name, Address, Phone) - základní informace o firmě a jejím nabídce. Obsahují název firmy, její adresu a kontaktní údaje, tyto informace jsou zveřejňovány v oborových a místních katalozích a fórech, které ne vždy obsahují odkazy na webové stránky. Vizitky NAP se nejčastěji využívají při realizaci místního SEO. Kde lze publikovat vizitku NAP […]

Co je to webinar?

Webinar - je to forma semináře, prezentace nebo online školení, které se uskutečňuje prostřednictvím technologie webcast - ta umožňuje živý přenos (v reálném čase) s současnou integrací s účastníky prostřednictvím příslušné aplikace nebo webového prohlížeče. Ve většině případů se webináře konají pro vzdělávací účely, avšak stále častěji se tyto typy setkání uskutečňují v marketingu a […]