Marketingová agentura » Reklamní agentura » Hotelu
Reklama hotelu
Vyšší zisk
Rozpoznatelnost značky
Zvýšení viditelnosti
Více rezervací
Marketingová strategie hotelu
Pro odvětví pohostinství je internet vlastně nejdůležitějším kanálem marketingové komunikace, protože většina rezervací pro hotely a penziony pochází z online prostředí. Lidé hledající hotel na víkend, služební nebo soukromou cestu, nebo jednoduše pro odpočinek, nejprve zadávají hlavní frázi "Hotel Bielsko". V takovém případě by měl být váš hotel na co nejvyšší pozici, aby potenciální klient mohl snadno navštívit stránku a rezervovat pokoj. Online reklama hotelu je klíčovým prvkem pro získávání nových zákazníků. Podívejte se, jak efektivně propagovat svůj hotel na internetu.
Na začátek si musíme stanovit náš cíl. Naším hlavním cílem při provozování hotelu bude neustálé získávání zákazníků, aby si rezervovali pokoje v našem zařízení. Aby potenciální klient mohl rezervovat pokoj, musí ho někde najít, například na internetu, takže naším klíčem k úspěchu bude reklama hotelu v síti. Musíme také vybrat cílovou skupinu, na kterou bude naše reklama zaměřena. Pojďme se na chvíli vcítit do běžného zákazníka, který plánuje přijet z Varšavy do Bielska na 3 dny z osobních důvodů. První, co takový klient udělá, je vzít telefon a zadat frázi "Hotel Bielsko" nebo "Hotel v Bielsku". A to je právě naše hlavní fráze, a lidé, kteří tuto frázi hledají, budou našimi klienty, takže musíme být minimálně v TOP 5 stránek ve vyhledávači, aby nás mohli zaznamenat.
Chcete propagovat podnikání v hotelovém odvětví?
Důvěřujte nám a začněte inzerovat svůj podnik! Kontaktní údaje najdete níže.
Webová stránka hotelu
Úvod
Samozřejmě, abychom získali nové klienty, kteří vyhledávají dané fráze na internetu, musíme mít vlastní webovou stránku. Dnes si těžko představit propagaci hotelu nebo penzionu bez webové stránky. I když se rozhodneme spolupracovat s jedním z rezervačních portálů, reklama hotelu ve formě webové stránky WWW stále zůstává důležitým prvkem marketingových aktivit na internetu, proto dbejme na to, aby naše stránka obsahovala základní prvky. Samozřejmě se musíme v online prostředí odlišit díky dodatečným modernizacím, například možností rezervace pokoje v kalendáři, který je umístěn na stránce. Existuje mnoho forem reklamy a propagace webu na internetu, ale hlavní formou reklamy je právě vlastnictví vlastní webové stránky WWW a její propagace, například v Google Ads.
Jaká by měla být webová stránka hotelu?
Pojďme udělat tak, aby náš klient byl po vstupu na stránku překvapen jejím vzhledem a dodatečnými funkcionalitami. Musíme mít na paměti, abychom to nepřeháněli s různými efekty a animacemi. Web hotelu nebo penzionu by měl být:
Velmi dobře viditelný ve vyhledávači a nacházet se na nejvyšších pozicích ve výsledcích vyhledávání na dotazy související nejen s hotelem a ubytováním v dané oblasti, ale také v celém našem regionu. Vyberme si dobrou marketingovou agenturu, která zajistí, že naše reklama hotelu v Googlu bude na vrcholu, koneckonců kdo by nechtěl být na první pozici ve vyhledávání na dané heslo? A proč marketingovou agenturu a ne známého tety, který tvrdí, že umí optimalizovat webové stránky? Určitě nabízí služby o něco levněji než agentura, ale přinese taková osoba stejné výsledky? Bohužel se to často nestává a často k nám přicházejí klienti, kteří využili "optimalizační" služby od takové osoby a při analýze se ukáže, že stránka je ve horším stavu, než byla na začátku.
Dobře vypadající na mobilních zařízeních, protože většina lidí nyní používá internet prostřednictvím smartphonů, takže responzivní web (automatically přizpůsobující se rozlišení a velikosti zařízení, na kterých je zobrazen) je základem; bez toho odejde větší část lidí ze stránky, i když nezačnou číst text.
Vizuálně atraktivní, protože lidé obvykle jsou vizuální typy, a proto by stránka měla jasně a čitelně prezentovat nabídku a podmínky rezervace.
Funkční – to je velmi důležitá otázka pro web hotelu, protože všechny informace musí být dostupné co nejrychleji a proces rezervace musí být rychlý a jednoduchý.
Vícejazyčná, pokud přijímáme klienty ze zahraničí, musíme zajistit alespoň anglickou verzi naší stránky
Bohatá na fotografie největších předností hotelu – ukažme náš penzion z té nejlepší stránky, přidejme galerii fotografií, kterými se můžeme s hrdostí prezentovat.
Nejčastější problémy spojené s webem hotelu
Musíme si také pamatovat, abychom neudělali následující chyby:
- Chybějící optimalizace pro SEO,
- Duplicitní texty na hlavní stránce a podstránkách,
- Stránka není čitelná pro uživatele,
- Nepracující mapa pokrytí,
- Web nebyl ohlášen k indexaci robotem Googlu,
- Dlouhá doba načítání webu,
- Chybně popsaná nabídka a překlepy v obsahu,
- Chybějící klíčová slova,
- Těžko dostupný kontakt,
- Stránka není responzivní,
- Chybějící propojení s Google Analytics pro monitorování provozu na stránce,
- Stránka nemá backlinky z jiných webů,
- Chybějící vizitka v Google Moje Firma.
Dělání takových typických chyb může vést k velkým ztrátám v podobě nedostatku provozu na stránce, ba dokonce ztrátě klientů.
Představujeme změnu
Reklama hotelu v Google
Vlastně se vyhledávač Google stal základním vyhledávačem na internetu. Právě z něj využívá značná část uživatelů. Proto je reklama hotelu v Google tak účinná a pomůže oslovit tisíce uživatelů, kteří do vyhledávacího okna zadávají konkrétní fráze. Takže ve skutečnosti nevyhledáváte zákazníky vy, ale oni hledají vás. Reklama v Google předpokládá, že neplatíte za samotné reklamy, ale pouze za kliknutí na náš odkaz, což umožňuje optimalizovat náklady a přitáhnout na stránku daného hotelu velký provoz. Poté již záleží pouze na kvalitě nabídky, kolik hostů přijede do objektu.
Optimalizace domovské stránky pro danou frázi
Chcete být viditelní na hlavní frázi v síti? Připravíme pro vás speciální audit a implementujeme změny na stránce, aby byla zobrazena na dedikovanou frázi na nejvyšší pozici vyhledávače. Obohatíme obsah a optimalizujeme ho ve srovnání s konkurencí.
Uživatelsky přívětivá řešení a grafické vylepšení
Web, který neupoutá pozornost zákazníka, je ve skutečnosti jednou z tisíců stránek, které si může vybrat. Stránka bez efektu "wow" nám nepomůže při získávání nových klientů. Nezapomínejme, že náš kontakt musí být snadno dostupný pro uživatele. Může si pomyslet "jaká stránka, takový hotel", proto se postarejme, aby byla naše stránka bohatá na úžasné grafiky, dodatečné funkce a barevně sladěná s naší značkou.
Reklamní kampaň hotelu
Reklama hotelu je klíčová, pokud chcete získat potenciální zákazníky pro své podnikání. Propagace hotelu na internetu je dnes nejlepším řešením. Při stanovování reklamní kampaně hotelu dohodneme měsíční rozpočet, rozsah akcí, dosah kampaně, vybereme služby k propagaci a vytvoříme přesně definovanou cílovou skupinu. Nezapomeňte, že vaše reklama hotelu by měla přilákat co nejvíce potenciálních zákazníků, a aby toho bylo dosaženo, stačí se s námi spojit! Díky M16.PL získáte výrazně více konverzí a vaše hotelové podnikání se rozjede s vervou. Učiníme vaši webovou stránku viditelnou v mapách Google i ve vyhledávání. Zákazníci sami začnou vyplňovat svá jména a příjmení ve formulářích, aby si rezervovali pokoj právě u vás. Nechte zákazníky, ať hledají vás, a ne vy je!
Optimalizace webové stránky hotelu
Organická reklama hotelu, tedy SEO optimalizace podnikání, je nejlevnější formou online reklamy. Během provádění SEO aktivit se naše stránka hotelu přirozeně posune vzhůru ve výsledcích vyhledávání (tj. ne prostřednictvím reklam) a efekty, které tato služba přináší, jsou trvalejší než například reklamy Google Ads. Po vyčerpání rozpočtu na reklamu se tyto reklamy vypnou, ale pokud máme dobře optimalizovanou stránku, ta zůstane stále vysoko ve výsledcích vyhledávání. Existuje mnoho hotelových řetězců, které používají různé marketingové strategie ve svých městech. Internetová reklama hotelu formou optimalizace pozitivně ovlivní získávání nových zákazníků. Reklama hotelu prostřednictvím optimalizace webové stránky je metodou, kterou využívá většina podnikatelů v tomto odvětví, protože je levná a zároveň velmi účinná. Podívejte se, jak efektivně propagovat hotel ve virtuálním prostoru v celé Polsku nebo v jednotlivých městech.
Google Ads pro hotel
Propagace a reklamy hotelů na Googlu, díky kampaním Google Ads (dříve Google Adwords), jsou naprosto základní. S každým rokem roste počet hotelů v Polsku. Podle zprávy „Hotelový trh v Polsku“ bylo v roce 2016 v naší zemi 2 465 hotelových zařízení, zatímco v roce 2001 jich bylo méně než 1 000. V současnosti, abyste se vyčlenili mezi konkurujícími nabídkami, nestačí nabízet služby na dobré úrovni a spoléhat na příliv zákazníků. Je také nutné zajistit efektivní propagaci hotelu jak online, tak offline. Podle dalších výzkumů Google Consumer Barometer 94 % lidí, kteří si rezervovali pokoje, nejprve vyhledávalo informace o nich na internetu. V současnosti čím dál více místa ve výsledcích vyhledávání v Googlu zabírají placené odkazy, takže i vy investujte, abyste se v Googlu vyčlenili. Reklama hotelu v Google Ads má za cíl získat konverze, aby se více lidí dozvědělo o vašem úžasném podnikání.
V hotelovém odvětví existuje mnoho firem, takže se musíte vyvýšit a ukázat zákazníkovi, proč by si měl pronajmout pokoj právě u vás. V Google Ads neplatíte za zobrazení, ale za kliknutí na propagační odkaz. Je to ideální způsob, jak získat další zákazníky. Google Ads je nejčastěji vybíranou formou reklamy a vlastně i nejefektivnější. Nicméně, aby taková kampaň měla smysl a efekty, je třeba se věnovat i dalším aspektům kampaně SEM. Protože co se stane, když někdo navštíví stránku přes reklamu a ta nebude přehledná? Prostě ji opustí a my přijdeme o peníze za kliknutí na reklamu.
Social Media
Vedeni reklamních kampaní na sociálních médiích (např. na Facebooku) je stejně důležité jako reklamy v Google Ads. Umožňují mimo jiné přidávat nabídky pro váš Facebookový profil nebo stránku pro rezervaci pokojů. Kampaně SEM v Marketingové agentuře M16.PL zahrnují mimo jiné: Google Ads, optimalizaci stránek pro SEO, správu sociálních médií, tvorbu reklam na Facebooku, psaní sponzorovaných článků na externích stránkách, modernizační práce na webu nebo obchodě, obsahový marketing/copywriting a profesionální fotografické seance, což dále pomůže propagovat vaši vizitku v online prostoru. Přečtěte si více o kampaních SEM.
Sponzorované články pro hotel
Má cenu investovat do reklamy ve formě sponzorovaných článků? Samozřejmě, že má! Každá další možnost internetového marketingu je dobrá, pokud je správně promyšlená. Vydávání peněz na články na blozích, které prakticky nemají žádnou návštěvnost, je bez smyslu. Jako reklamní agentura se profesionálně zabýváme psaním a publikováním článků na ověřené stránky, přičemž nejprve vygenerujeme zprávu, abychom věděli, zda se tato forma reklamy v daném případě osvědčí. Výsledky, které získáme z příspěvku, pak uvádíme v reportech, které jsou vždy předkládány klientovi při zakoupení služby. Mnoho hotelů využívá možnost propagace na různých portálech s možností online rezervace. My chceme investovat do reklam ve formě sponzorovaných článků. Taková reklama hotelu funguje tak, že více lidí se dozví o naší stránce na internetu, a navíc zpětný odkaz zvýší sílu naší stránky.