Hodina denně, abyste se udrželi na vrcholu Googlu! !

0

Měsíční rozpočet kampaně

+ 0 %

Zvýšení viditelnosti

+ 0 měsíc

Délka spolupráce

Optimalizace + Google Ads

Rozsah prací

Krátce a k věci

Od června 2018 spolupracujeme s místní betonárnou, která nabízí své služby v okruhu 30 km od svého sídla. Majitel betonárny se na nás obrátil na doporučení jiné firmy, protože byl nespokojen s optimalizací, kterou obdržel od předchozí agentury. Zkontrolovali jsme jejich výsledky a... nebylo nám divné, že se rozhodl změnit SEO agenturu.

Na začátku byla stránka v totálním chaosu – některé prvky se nenačítaly a firma nechtěla poskytnout žádné údaje pro přístup na web nebo server. Jediné, k čemu jsme měli přístup, bylo rozhraní s doménou betonárny, takže jsme se rozhodli pro odvážný krok – vytvoříme (vizuálně vylepšenou) stránku na novém serveru, přesměrujeme DNS domény na nový server a zahájíme optimalizaci. Krok byl odvážný, ale "kdo neriskuje, ten nežere".

Chcete se dozvědět, co přesně jsme udělali pro tento místní podnik? Přečtěte si naši zeď textu!

Tehdy začala hra.

Chcete s námi růst?

Case wstęp

Úvod

V červnu 2018 se na nás obrátil klient, který místně vyráběl zbož бетón. Odvětví, a především místní omezení, by mohla naznačovat, že téma optimalizace betonárny bude velmi jednoduché, avšak ukázalo se to být trochu těžší. Hlavním důvodem bylo to, že největší konkurenti na místní fráze spojené s betonem si udržovali svá místa již delší dobu. Betonárna také postrádala Google Ads, které by okamžitě přivedlo návštěvnost na stránky, zatímco jsme se mohli soustředit na optimalizaci pro hlavní fráze.

Na základě analýzy konkurence jsme určili, že 93 % konkurentů používá placené reklamy v Googlu (7 % jsou stránky ponechané samy sobě, ale o nich později ;)), a proto se náš klient musel také umístit tam!

Case cel

Cíl

Cílem kampaně definovaným klientem bylo:

  • Zvětšení uživatelské přívětivosti webu,
  • Zlepšení viditelnosti servisu ve výsledcích organického vyhledávání,
  •  Nárůst konverzí ze strany - kontaktní formuláře, telefonní hovory,
  • Zlepšení míry konverze.

Poznámka zde citace - "udělejte to tak, aby to fungovalo".

Case problemy

Problémy

Prvním problémem, na který jsme na stránce narazili, byl její naprostý nedostatek uživatelské přívětivosti, nenabízející se prvky, slabý server, který zpomaloval dobu načítání na maximum trpělivosti jakéhokoli uživatele. Dále jsme si všimli trochu "odpadu" v indexu Googlu. V kampani Google Ads jsme z očividných důvodů museli vyloučit remarketing – uživatel portálu by těžko vysvětloval svému blízkému, proč se mu všude zobrazují takové reklamy. 🙂

Case widoczność

Optimalizace

Optimalizaci webové stránky betonárny jsme začali analýzou klíčových slov. Fráze, které nabízel náš klient, měly nízký průměrný měsíční objem vyhledávání. Po prezentaci kompletní analýzy jsme dospěli k jednomu závěru – zaútočíme na trh optimalizací webu na jiná klíčová slova.

Strukturálně jsme přepracovali celou stránku, nastavili jsme správná přesměrování ze starých adres na nové. Vypracovali jsme kompletní optimalizaci webu a vytvořili landing pages věnované klíčovým slovům. Všechny změny jsme zaindexovali v Googlu.

Case ads

Google Ads

Vytvořili jsme od základů kampaň Google Ads, zaměřující naše reklamní skupiny na oblast působení našeho klienta. Původně to byl právě tento zdroj, který přinášel největší počet uživatelů na stránku. Na výsledky optimalizace jsme museli čekat, takže placené reklamy perfektně zaplnily mezeru, kterou vytvořil čas čekání na viditelnost.

Case efekty

Výsledky

Diverzifikace rozpočtu na optimalizaci a Google Ads nám umožnila zvýšit návštěvnost o 68 % ve srovnání s začátkem kampaně SEM. Aktuálně největší návštěvnost, která vznikla během posledních devíti měsíců, generuje organická návštěvnost (bezplatná). To znamená, že náš klient:

  • Náklady na konverzi na stránce se snížily (většina konverzí je prováděna po příchodu z organické návštěvnosti),
  • zvýšením kvality skóre stránky jsme snížili sazby Google Ads,
  • návratnost investice do kampaně SEM se zvýšila,
  • můžeme navíc dále diverzifikovat rozpočet přidáním dalšího prodejního kanálu.
Case ruch betoniarnia
Widoczność studni głębinowych w Google
Case strzał w 10

Rána do 10!

Pamatujete, jak jsem psal o 7 % stránek, které byly ponechány "sami sobě"?

Tak se stalo, že jedna z domén konkurence nebyla prodloužena. Stránka se zobrazovala na frázi s lokalizací, která zajímala našeho klienta, tak proč ji nekoupit? Na této adrese jsme založili web s optimalizovaným obsahem, vytvořili jsme přesměrování z adres, které byly v indexu Google, a vše jsme znovu zaindexovali. Aktuálně také generuje návštěvnost, ale zaměřili jsme se na optimalizaci, abychom se vyhnuli soutěžení sami se sebou v aukcích Google Ads.

Náhodně jsme tak zvýšili objednávky betonu.

Case narzędzia

Nástroje

V kampani SEM pro betonárnu jsme především používali:

  • Ahrefs.com, MajesticSEO.com - analýza zpětných odkazů konkurence a portálu klienta

  • Clusteric, Seoptimer, Screaming Frog - wsparcie przy audycie SEO
  • Clusteric, Seoptimer, Screaming Frog - podpora při SEO auditu

  • Senuto, Semstorm, Semrush - analýza viditelnosti webu klienta a konkurentů v Googlu

  • SurferSEO - optimalizace obsahu na stránce

Růst je skvělý, ale odkud ty poklesy?

Dvě kritické období pro naši optimalizaci, kdy jsme zaznamenali poklesy viditelnosti, byly způsobeny zvýšením intenzity optimalizačních aktivit konkurence našeho klienta. Naštěstí se jednalo o vedlejší fráze, které nikdy nevedly ke konverzím na stránce – hlavní fráze spojené s městy zůstaly na svých místech. Nemohli jsme to ale tak nechat, vrátili jsme se zpět s viditelností servisu a udržovali si svůj autoritu.

A co? Chcete ovládnout své odvětví?